سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

به یکدیگر پیامک تبریک اجلاس سران غیر متعهد در تهران بزنید!

Happy for NAM summit in Tehran. its a new period in the world policies by acting ATTENDANCE of I.R.I .THE WEST AND THE ISRAEL OFFICIALS MUST ACCEPT THE "TRUTHS" OF NEW ROLE OF I.R.I IN THE WORLD.IRAN IS FREIND OF ALL NATIONS OF THE WORLD. THE ENEMITY TO IRAN IS NOT IN BENIFTS OF ANY STATES.SPECIALLY, USA AND EURO-STATES AND OTHER PRO-WEST STATES IN  THE REGION. GO AHEAD! TO A NEW REGION AND ALSO WORLD IN FREINDSHIP AND PEACEFUL.SAID SHOGAIEE SAADI,SHIRAZ,IRAN,AGUST.26,2012


متن تبریک زیر را بنده سعید شجاعی سعدی امروز برای خیلی ها بوسیله پیامک ارسال کردم . چقدر خوب است شما نیز دست بکار شویید و همین متن یا متنی با سلیقه خودتان به دوستانتان پیامک کنید:

---

"سلام :اجلاس سران در تهران نه تنها یک موفقیت بزرگ سیاسی که یک عملیات بسیار موثر دفاعی و بازارانده تجاوز احتمالی دشمنان زورگو و گستاخ بشرط تداوم چنین سیاستهایی نیز است. این دستاور عظیم بر همگان مبارک باد."

---

 بنده سعید شجاعی سعدی  بعنوان یک وبلاگنویس سیاسی وصلح طلب در روابط بین الملل و نیز بعنوان یک شهر وند ساده و بی ادعای ایران اسلامی  از صمیم قلب به رهبر فرزانه و رییس جمهور و دولت خدمتگزار و همه کسانی که در برگزاری شانزدهمین  اجلاس روسای جنبش عدم تعهد در تهران نقش داشته و دارند تبریک و دست مریزاد عرض می کنم و چنین اجلاس جهانی گسترده و بسیار مهم را اغازی بر شروع فصلی جدید در روابط بین الملل جمهوری اسلامی ایران تلقی نموده  و به شما خواننده محترم این سطور و به جهانیان اعلام می کنم با

---

 برگزاری این اجلاس در تهران دوره ای  بسیار متفاوت از حضور ایران در سیاست جهانی را باید انتظار بکشیم.با حضور گسترده ایران در صحنه سیاست جهانی دیگر اعمال تحریم و بکارگیری جنگ روانی و تهدید به حمله نظامی و مانند ان بکلی جایگاه خود را از دست خواهند داد.و ایران به جایگاه شایسته خود در سازمانهای منطقه ای و جهانی خواهد رسید.ای کاش اعضای عدم تعهد در شورای امنیت نیز نماینده داشتند هرچند در مجمع عمومی از اکثریت برخوردارند اما با سازوکار فعلی شورای امنیت از اهمیت بالاتری هم به لحاظ حقوقی و هم سیاسی برخوردار است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد