سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

اعدام قربانیان داعش با وحشیانه ترین روش ها+ تصاویر

اعدام قربانیان داعش با وحشیانه ترین روش ها+ تصاویر
  

پس از این اقدام وحشیانه، دوربین روی بدن بی جان قربانی زوم می کند- قربانی در این فیلم لباسی مانند زندانیان گوانتانامو بر تن دارد- در حالی که در میان بیابان آویزان است.

این کلیپ چهار دقیقه ای شامل اعترافات مرد قربانی قبل از اعدام است. داعشی تروریست در این فیلم مدعی می شود که قربانی از عراق است و به عنوان جاسوس فعالیت می کرد و به همین دلیل قتل خشنی برای او در نظر گرفته شده است.

در این ویدئو وحشتناک، که دارای کیفیت گرافیکی بالای است، با عنوان "ترساندن جاسوس های 1"، منتشر شده و عنوان می دارد که این فیلم بخش اول از ویدئو اعدام های مشابه است که رونمایی شده است.

ایمن جواد التمیمی، که در موسسه خاورمیانه به عنوان پژوهشگر فعالیت می کند، می گوید که تروریست داعشی که در فیلم صحبت می کند، یادآور می شود که چهار تن از جاسوسانی دیگر نیز به همین شیوه اعدام می شوند. داعش مدعی است که یکی از آنها با پیشمرگ ها در ارتباط بوده و باعث تسهیل پیشروی کردها شده است.

این ویدئو منتشر شده همانند دیگر فیلم های داعش نشان هایی از موضع رسمی داعش، به کارگیری دوربین های اچ دی، صداگذاری به سبک هالیود و جلوه های بصری دارد.

تصاویر با صحبت های نظامی مسلحی که با ماسک صورت خود را پوشانده شروع می شود، در زمان صحبت های او، یک موزیک عربی نیز پخش می شود که این موسیقی در فیلم مربوط به جاسوس اسرائیل نیز به کار رفته بود.

بر اساس نظر التمینی، تروریست داعشی در فیلم ادعا می کند که قربانی در مکانی مخفی در بیابان به صورت روزانه حضور پیدا می کرد و در آنجا با افسرانی از اطلاعات ارتش کردستان، ملاقات می کرده است.

در ادامه فیلم وارد بیابانی می شود که قربانی سرش روبه پایین خم شده و برای کشته شدن آماده شده است. در صحنه های، جلاد داعش که چهره اش نیز پوشیده نیست، ضربه محکمی را با قمه بر دست راست قربانی پیش از قطع پای چپش وارد می کند، درد چنان زیاد است که قربانی گریه و ناله می کند.

این ویدئو درست یک روز پس از آن منتشر شده که داعش دیروز نیز ویدئویی را از قتل بشیر انیس مسئول انبارها در القلمون منتشر کرد. مسئول اعدام انیس، انگلیسی معروف به جان جهادی بود.

 

اعدام های پی درپی صورت گرفته توسط داعش در این چند روز اخیر تلاشی برای تحت الشعاع قرار دادن شکست سنگین در جبهه نبرد تل ابیض است. داعش پس از تهاجم گسترده کردهای پیشمرگه استراتژیک ترین مسیر تامین تسلیحاتی خود را در سوریه از دست دادند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد