سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

به مسئولین سیاسی و فرهنگی کشور هشدار می دهم ! لطفا به این موارد تا دیر نشده توجه ویژه ای بفرمایید.


به مسئولین سیاسی و فرهنگی کشور و همه خانواده های ایرانی هشدار می دهم !

 لطفا به این موارد تا دیر نشده توجه ویژه ای بفرمایید.


یکی از سیاستهای پرزیدنت ترامپ نابودی "خانواده" و رواج آنارشیست جنسی در دنیا است


پیشگفتار:


بعنوان یک پژوهشگر و فعال اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی و نیز بعنوان یک برنامه ریز اجتماعی، دهها سال است که در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داخلی و بین المللی پژوهش نموده و نتایج آن را از طریق ایمیل به برخی رسانه های داخلی و خارجی و نیز به برخی از مسئولین محترم مربوطه کشور، همچنین به برخی از روسای کشورها و سازمانهای بین المللی مرتبط با موضوع پژوهش، ارسال نموده و می نمایم.


    با توجه به متن تقدیمی در پیشگفتار بنده سعید شجاعی سعدی هشدار می دهم:


نتایج بررسی های بنده بیانگر آنست که:


 1- پرزیدنت ترامپ و مجمع سرمایداران بزرگ جهانی که ایشان را در چارچوب قوانین آمریکا به ریاست جمهوری آمریکا رسانیده اند در صدد هستند تا با رواج بی قانونی مطلق در امور جنسی نه تنها در آمریکا که در کل کشورهای جهان، فرهنگ تشکیل خانواده را منسوخ نمایند.



2- هم اکنون نه تنها پرزیدنت ترامپ بلکه اکثر مسئولین و نمایندگان مجالس غربی و روسای کشورهایی که از نظر سیاسی و فرهنگی خود را پیرو غرب می دانند، در رفتارهای رسانه ای و اجتماعی خود، مستقیم و غیر مستقیم، به رواج و گسترش آنارشیست جنسی کمک می کنند، بطور مثال با اعتراف گسترده رسانه ای  به مجموعه ای از تجاوزات جنسی خود که در سالیان دور و نزدیک به زنان و کودکان انجام داده بودند، عملا به فرهنگ سازی و رواج آن در جوامع غربی و نقاط دیگر جهان کمک شایان می نمایند .



3- بنظر می رسد یکی از اهداف چنین سیاستی از بین بردن تدریجی انواع "تعصبات" و نهاد خانواده در کشورهای اسلامی با ترویج ازدواجهای "سفید" و "ساندویچی" و مانند آن از طریق ماهواره، اینترنت و مانند آنها باشد که آثار موفقیت این سیاست را در همه کشورهای اسلامی بویژه ترکیه، جهموری اسلامی و نیز  همه کشورهای عربی، بخصوص عربستان سعودی را شاهد هستیم.



4- پژوهش بنده نشان می دهد از بدو شروع بکار دولت پرزیدنت ترامپ تاکنون بر حجم و تنوع سایت ها و برنامه های ماهواریی جنسی بشدت افروده شده است، همچنین در دوران پرزیدنت ترامپ همه سایت های جنسی تقریبا رایگان گردیده اند و همین مطلب به گسترش دامنه تاثیر گذاری این سیاست در کشورهای جهان بویژه در کشورهای اسلامی افزوده است.

--

 این پژوهش علمی ادامه خواهدداشت . در آینده، نتایج تکمیلی بیشتری را با شما در میان خواهم گذاشت. همینجا از همه پژوهشگران و مسئولین فرهنگی و سیاسی دعودت می کنم تا آنها نیز به این موضوع بسیار مهم بپردازند.



 بنده یکی از علل افزایش چشمگیر کودک آزاری (کودک آزاری همان تجاوز جنسی افراد وحشی به کودکان است) و همچنین آمار روبه افزایش تجاوزات جنسی سریالی و غیر سریالی در تهران و دیگر شهرهای ایران اسلامی در طی ماههای اخیر را، بکارگیری سیاست فوق الذکر توسط دولت پرزیدنت ترامپ در جهان البته در کنار رواج مصرف مواد مخدر صنعتی، روانگردان و توهم زا می دانم.


شکی نیست که مادر همه این مشکلات فقر اقتصادی ناشی از رانتخواری و توزیع ناعادلانه ثروت ملی و درنتیجه گسترش شکاف طبقاتی در جمهوری اسلامی ایران است که واقعا تا دیر نشده برای حل و فصل و یا دستکم جلوگیری از گسترش آن، توسط مقامات رده بالای کشور باید یک بسیج همگانی اعلام گردد!.

در اینباره منتظر مطالب بیشتر بنده در آینده باشید.


     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد