سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

تبریک روز بسیج و اعلام یک پیشنهاد مهم



ضمن تبریک صمیمانه روز بسیج به بسیجیان گرامی کشور ، برای این عزیران یک پیشنهاد دارم


همه می دانیم که عده ای ریا کار با توسل ظاهری به مقدسات دینی و جمهوری اسلامی ایران، خود را به رانت های کلان و خرد سیاسی، اقتصادی و غیره رسانیده اند که نه تنها حق آنها نبوده بلکه سبب گسترش فقر و فساد همه جانبه در کشور گردیده است.


این فقر و فساد چون سرطانی در حال پیشرفت به تار و پود همه بافتهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور زده است.

من به همه بسیجیان گرانسنگ پیبشنهاد می کنم همه باهم در همه مناطق، شهرها و روستاهای کشور به شناسایی و معرفی افراد فاسد و بی اعتقادی که برای کسب قدرت سیاسی و ثروت اندوزی حرام و ناحقی که منجر به گسترش فاصله طبقاتی بسیار گسترده بین دهک های اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران شده است، به قوه قضاییه اقدام کنند.



بخش عمده ای از ثروت ملی که باید بین همه مردم کشور بر اساس کار و شایستگی های فنی و علمی و غیره آنها پخش گردد به حسابهای بانکی داخلی و خارجی عده ای معدود می رود.


نتیجه این بی عدالتی گسترش فقر و فساد اخلاقی، رواج اعتیاد و طلاق و بیکاری گسترده و درنتیجه روی آوردن بخش عمده ای از جوانان ایرانی به شبکه های اینترنتی و ماهواریی سکسی و افزایش چشمگیر جرم و جنایت و بذهکاری در کشور است.

همه این مسایل می تواند اگر جلوش گرفته نشود، خدای ناکرده، به بحران سیاسی و اجتماعی بزرگی منجر شود که نه تنها نظام جمهوری اسلامی که تمامیت ارضی واستقلال و امنیت ملی ایران وایرانی را با چالش و خطری بزرگ روبرو سازد.  

    

بسیجیان محترم توجه نمایند که افراد ریاکار برای رسیدن به قدرت و ثروت نا مشروع و باد آورده حتما ظاهری مذهبی و انقلابی بخود می گیرند.


در شعار و تا آنجا که فقط بحث ادعا و حرف در کار باشد آنها سرآمد هستند و هنگامی که پای عمل به ادعا بمیان بیاید و بمحض آنکه احساس کنند خطری منافع همه جانبه و کثیف و ناحق آنها را تهدید کنند به اسم "تقیه" کنار می کشند و دیگران را جلو می فرستند تا سپر بلای آنها گردند،تا قدرت و ثروت آنها حفظ گردند.



 این همان فاجعه ای است که بنده سعید شجاعی سعدی برای مبارزه با آن، توسط قدرت و نفوذ ریاکاران کم خسارت ندیده ام.


از این بابت سرسوزنی ناراحت و پشیمان نیستم اما بشدت نگران آینده جوانان و امنیت ملی،تمامیت ارضی، استقلال و اعتقادات اخلاقی و دینی در کشور هستم. 


این عده خودخواه و بی رحم، جامعه را بسمت دین گریزی کشانده و با فقری که در جامعه ایرانی گسترانیده اند، دختران بیگناه ایرانی را که باید در ایران ازدواج نموده، صاحب حرمت ، احترام، شغل آبرومند و بچه دار گردند بسمت روسپیگری در کشورهای عربی و غیر عربی کشانده است، این یک فاجعه غمبار است .



در ایامی که تعلق به امام و ناجی بزرگی دارد که قرار است بر اساس وعده های الهی بیاید و ریشه همه ستمگران، ریاکاران، متظاهرین و مفسدین را از زمین بر چیند، دعا می کنم تا همه ملل جهان بویژه مردم شریف ایران بر همه مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کوچک و بزرگشان چیره شوند، جان و اندیشه اشان متعالی و جیب و سفره اشان همیشه پربار باشد. آمین     

  

   

      


              

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد