سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

گزارش مهم و مستندفعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه اینترنتی بنده، بهمراه گزارش سایتهای ناظرجهانی


گزارش مستندفعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه اینترنتی بنده، بهمراه گزارش 

 سایتهای ناظرجهانی


سعدی بزرگ چه خوش فرمود که :


«سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند» بنده با توکل بخدا و تحمل همه مشکلات در اوج اختلافات جمهوری اسلامی با جهان غرب و بویژه آمریکا، سالهاست برای جلوگیری از تبدیل شدن جنگ روانی و رسانه ای بین ایران و غرب به یک جنگ بزرگ منطقه ای و حتی جهانی در حد وسع و تجربه طولانی خود اقدام به فعالیتهای فرهنگی و صلح طالبانه و حقوق بشری در اینترنت به دوزبان فارسی و انگلیسی نمودم که  تقریبا بالای 80 درصد مخاطبان مشتقاق  و پیگیر مطالب و فعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه اینترنتی بنده را شهروندان و فعالان سیاسی، فرهنگی، هنری، دانشگاهی ، و رسانه های بزرگ و کوچک غربی و بخصوص آمریکایی تشکیل داده است.



در اینجا بنده جهت مزید اطلاع شما فرهیختگان، گزارش مستندفعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه خود را بهمراه ارزیابی برخی ازسایتهای ناظر جهانی در این باره را تقدیم حضورتان می نمایم.


--


بنده سعید شجاعی سعدی بعنوان یک شهروند و نیز یک پژوهشگر و فعال اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی ایرانی ، بصورت کاملا خود جوش و بر اساس احساس وظیفه ملی،دینی، انسانی و همچنین بدون داشتن کمترین منافع شخصی ، سالهای درازی است که اقدام به نگارش مطلب و پستهای تحلیلی-پژوهشی در باره موضوعات سیاسی ، فرهنگی و صلح طلبانه داخلی و بین المللی و نیز ارسال نامه های فراوان به روسا و مسئولان رده بالای داخلی و همچنین به رهبران کشورها و سازمانهای بین المللی نموده و می نمایم، در این راه طولانی، پر دست انداز و پیچ و خم و خطرناک همه هزینه های مادی و معنوی کار را شخصا متقبل شده ام و سر سوزنی از طرف دولتهای مختلف و هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی در جمهوری اسلامی ایران و یا خارج از کشور، چه از لحاظ مادی و یا معنوی حمایت و همراهی نشدم .

بهرحال، در طی این سالهای طولانی فعالیت، بنده فشارها، آزار و اذیت های فراوان وهمه جانبه و طاقت فرسایی را تحمل نمودم و از شعف دل همه مرتکبین آنها را بخشیدم.


هدف از فعالیت :


هدف بنده از فعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه داخلی و بین المللی در حد وسع خود در اینترنت عبارتند از:


الف- در بخش داخلی:


الف-1- کمک به همبستگی ملی.


الف-2- کمک به گسترش فرهنگ سیاسی با هدف بالا بردن آستانه تحمل سیاسی و فرهنگی بویژه برای تحمل نظرات مخالف.


الف-3- کمک به مش سیاسی و فرهنگی بویژه در راستای میانه روی و منطق گرایی بمنظور جلوگیری از هرنوع اشتباه محاسبه های سیاسی و غیره در کشور، بنحوی که در خدشه وارد شدن به امنیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و بزرگ موثر باشد.


الف-4- کمک به گسترش واقعی اخلاق و شایسته سالاری و طرد هر نوع ریا و تزویر، رانتخواهی و رانتخوری و پایمال نمودن حقوق انسانی و ملی ایرانیان و بلاخره سوی استفاده از دین و روشنگری برای جلوگیری از ساختن نردبان ناحق ترقی شخصی از مقدسات دینی و ملی.


ب- در بخش بین المللی 


ب-1- کمک به تلاشهای مختلف داخلی و بین المللی جهت جلوگیری از انجام هر گونه حمله نظامی به ایران به وسیله روشنگری در باره فرهنگ و تمدن آسمانی و انساز ایرانی که دارای سابقه ای حدود 8000 ساله است به دو زبان فارسی و انگلیسی.

ب-2- تلاش برای ایجاد توازن در سیاست خارجی و ارتباطات بین المللی کشور.


ب-3- شناساندن تاریخ و فرهنگ آسمانی و انسانی مردم ایران به جهانیان.


ب-4- جلوگیری از گسترش تبلیغات ضد ایرانی در رسانه های جهان بمنظور تروریست نشان دادن مردم ایران.


ب-5- در حد وسع خود کمک به گسترش رژیم تحریمهای مختلف ضد ایران و به نتیجه رسیدن توافقات برجامی و غیر برجامی ایران .


ب-6- تلاش برای کمک به صلح، امنیت و حقوق بشر در جهان با نگارش و ارایه طرحها و راه حلهای پژوهشی بنده به رسانه ها، مقامات سازمانهای بین المللی و رهبران کشورهای دنیا و مانند آنها.


-- 

پ- نتایج و تاثیرات فعالیتهای بنده  سعید شجاعی سعدی


فعالیتهای بنده ( بمانند سایر فعالان جهانی) توسط سایتهای مختلف که وظیفه تاثیر گذاری و نیزبررسی دامنه نفوذ آثار پژوهشی و تحلیلی سیاسی - فرهنگی و غیره را در شبکه جهانی اینترنت بر عهده دارند همه روزه مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفته است و نتایج آنها نیز در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته است در اینجا بنده لینکهای مربوط به این ارزشیابی ها را تقدیم حضورتان می نمایم، همانگونه که در گزارشات ارزشیابی ها ملاحظه می فرمایید، فعالیتهای بنده ی بی ادعا از جنبه های مختلف یکی از بالاترین آمارهای درصد، رتبه و استقبال کاربران کشورهای مختلف در دنیا را بدست آورده است. 


از آنجا که ترجمه و بیان این ارزشیابی های بین المللی، خدای ناکرده ممکن است حمل بر خود ستایی گردد، لذا در اینجا بنده لینک و آدرس اینترنتی برخی از آنها را تقدیم حضورتان می نمایم تا شما خوانده گان گرانسنگ مستقیما آنها را در دسترس شریفتان داشته باشید هرچند با جستجو نام کامل بنده" سعید شجاعی سعدی"به فارسی و انگلیسی (Saeed Shojaei Saadi)می توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید.



https://klear.com/profile/shogaiee

www.graphicsbuzz.com/graphics/shojaei-saadi-graphics-d1ecfa.html

www.tweetcs.com/shogaiee/

https://www.slideshare.net/locuselite/social-media-influencers-in-iran

https://twpro.jp/shogaiee

https://listpedia.org/list/Writers-8942

www.utolescripto.2-d.jp/celebtwitters/following/iran.html

www.informer.rs/.../zidovi-dobrote-u-iranu-humana-akcija-koju-bi-treba.

https://www.srbijadanas.com/.../iranci-odusevili-spontano-napravili-...

www.bestofday.ir/reader/tag/casualties

https://twigaten.204504byse.info/users/204389764?Date=2017/..

www.tweetiz.com/sarahrlnrd/followers



  



  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد