سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

بجای تهدید به شکستن دست، قلم و کچ گرفتن دهان امثال بنده بی ادعا، ، ای کاش گوش شنوا، منطق شنو و واقعیت بین میداشتند!

اطلاعیه


بدینوسیله اینجانب سعید شجاعی سعدی به آگاهی علاقمندان فعالیتهای پژوهشی و صلح طلبانه اینترنت محور خود در ایران عزیز و نیز سرتاسر جهان می رسانم که پژوهشهای اینترنت محور بنده کماکان و بصورت جسته و گریخته (اما نه به گستردگی قبل از دی1396 ) ادامه دارد . اما به دلایلی که فعلا از بیان آنها معذورم عملا امکان انتشار آنها به فارسی و انگلیسی، بمانند قبل در اینترنت،  امکان پذیر نمی باشد.


 خدای بزرگ را شاکرم که با وجود همه مشکلات و پرونده سازیهای ناجوانمردانه و شیطانی که قدرت و ثروت طلبان بی رحم اما تنها و بدبخت برایم بوجود آوردند( البته سالهاست همه آنها را از صمیم قلب بخشیدم اما واگذارشان را بخدا کردم ).



 در حد توان خود و تا آنجا که ممکن بوده است با بکارگیری تجربیات، تحصیلات و سه مهارت تخصصی (برنامه ریزی اجتماعی، کامپیوتر، راهنمایی جهانگردی) هزاران نفر از جوانان ایرانی را مسلط به کامپیوتر ، زبان انگلیسی و غیره بنمایم و در همین حال هزاران مطلب پژوهشی مرتبط با فرهنگ ایران و جهان و نیز صلح و امنیت منطقه ای و جهانی را در اینترنت منتشر نمایم و خدا را سپاس که بیشتر این مطالب مورد توجه خیل عظیمی از علاقمندان از سرتاسر جهان، منجمله هموطنان گرانسنگ و بزرگوار ایرانی قرار گرفته است .


تا آنجا که در سالهای 2010 و 2012وزارت خارجه آمریکا دو بار بنده حقیر و بی ادعا سعید شجاعی سعدی را بی آنکه درخواست داده و ثبت نامی کرده باشم، برنده لاتاری اخذ اقامت و گرین کارت نمود که ضمن تشکر نپذیرفتم تا در داخل در کنار مردم گرفتار فشار های همه جانبه بمانم که این کمترین کاری بوده و هست که از دستم بر می آید.


 برای نمونه در شبکه مشهور "تویتر" نزدیک به 22 هزار دنبال کننده دارای مشاغل و موقعیتهای سیاسی، فرهنگی، علمی، صنعتی و غیره را از سرتاسر جهان جذب مطالب پژوهش های فرهنگی و صلح طلبانه اینترنت محور خود نمایم.



شاید اگر گذاشته بودند و کمی از حجم تنگ نظری، کینه و حسادت ورزیی، تهدیدات، پرونده سازیها و در منکنه گذاریهایشان کاسته می شد، اکنون در سازمان ملل و یا هر جای دیگری می توانستم ضمن شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ و تاریخ ایران زمین و مردم صلح طلبش، همچنین از حجم دشمنیها و


 حملات رسانه ای شدید ضد آن بکاهم، اما صد حیف که ظاهرا عده ای حاضرند همه جیز خود، ایران و ایرانی را بخطر بیندازند اما کارها را بدست کاردانان نسپارند که این ریشه همه مشکلات فاجعه باری است که امروز کشور بزرگ ما با آن دست به گریبان است که چه خوب سرودم:  

 

آنان که اسیر خودستایی هستند    هرگز نکنند درک حقیقتی که با آن هستند


سرمست زه قدرت همه را چوب زنند     این بی خبران همیشه تنها هستند



در پایان اگرمایلید بیشتر بدانید لطفا نام و نام خانوداگی حقیر را در اینترنت جستجو فرمایید تا به حقیقت همه آنچه که در بالا ذکر شد بهتر پی ببرید.با سپاس

شیراز-سعید شجاعی سعدی، 12 شهریور 1397


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد