سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

استاندار جدید فارس و مشکلات پیش روی او و تیم آینده استانداری فارس

بسم الله  الرحمن الرحیم
جنا ب آقای سید محمد احمدی انتخاب شما را به استانداری فارس صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند موفقیت همه جانبه شما و تیم آینده استانداری فارس را در جهت پیشرفت همه جانبه فارس و بویژه شهر شیراز که هم مهد تمدن جهان و ایران بوده است و هم در فرهنگ و هنر سر آمد عالم است و هم سومین شهر مذهبی  کشور است مسئلت می نمایم . فساد و فقر و جرم و جنایت و بیکاری (بخصوص بین فارغ التحصیلان دانشگاهی)و معضل  حضور مهاجرین بی حد و اندازه در استان و نیز رکود نسبی و یا شدید کسب و کار و صنعت بویژه صنعت جهانگردی و بالا رفتن سن ازدواج در استان و افزایش میزان طلاق و حضور مدیران از سایر استانهای دیگر که بعضا نه تنها نفی برای استان نداشته اند که خود مایه گرفتاری بیشتر فارس نیز بوده اند  و معضلات مربوط به زمینخواری و گسترش بدون دلیل محدوده شهرها متاسفانه تنها گوشه ای از معضلات استان فارس است که انشالله با دست پر توان شما و همکاران آینده اتان در استانداری و حمایت دولت تدبیر و امید آنها را حل و فصل خواهید نمود. دعا می کنم خداوند قادر متعال در خدمت هرچه بهتر و بیشتر به فارسیان در طول مدت مسئولیتتان شمارا  مدد فرماید. والسلام سعید شجاعی سعدی 17 مهر 92 -شیراز. ضمنا  آخرین مطلب و تحلیل خود که در باره مشکلات فارس است را تقدیمتان می کنم انشالله مفید باشد.
=========
/بررسی کارنامه کاری گزینه های پیشنهادی استانداری فارس/سید محمد احمدی؛ اصلاح طلبی دیپلمات
بنقل از سایت خبری خبر پارسی
    چهارشنبه, مهر ۱۰, ۱۳۹۲, ۹:۵۱

خبر پارسی: سیدمحمد احمدی که فرزند آیت الله سید جلال الدین احمدی است دوره ابتدایی و مقدمات علوم دینی را در فال می گذراند و سپس برای ادامه تحصیل به شیراز می رود. او که از مبارزین سیاسی قبل از انقلاب است،پس از انقلاب با حکم آیت الله مهدوی کنی به سمت بخشداری قیرو کارزین منصوب می شود و در زمان دانشجویی سمت‌هایی چون بخشداری میمند و فرمانداری فیروزآباد و لارستان را همزمان با تحصیل به عنوان مدیری موفق در حوزه امنیت و توسعه روستایی تجربه می کند و از دهه ۷۰ به وزارت خارجه می رود تا با توجه به آشنایی که به کشورهای حوزه خلیج فارس داشت، در سمت‌هایی چون سرکنسول، دبیر اول و کاردار سفارت ایران در بحرین و امارات متحده عربی به کار مشغول شود.
وی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در جامعه شناسی از دانشگاه شیراز اخذ کرده و در مقطع دکترا  در رشته حقوق بین الملل در دانشگاه آمریکایی کویت تحصیل کرده است. به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارد.
احمدی همچنین کاردار سفارت ایران در بحرین، کنسول ایران در دبی، استاندار ایلام، محقق مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر کل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در زمان معاونت اموربین الملل دکتر “جواد ظریف” در همین دانشگاه بوده است و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با درجه دانشیاری است.
در سوابق گزینه جدی استانداری فارس، فرمانداری مرودشت، شیراز و آباده نیز وجود دارد.
اما احمدی در سال ۸۲ و در زمان استانداری دکتر انصاری لاری،بار دیگر از وزارت خارجه به وزارت کشور و استانداری فارس فراخوانده شد، تا تجارب خود را در حوزه امنیت و توسعه اجتماعی در این استان به کار گیرد. وی جانشین فرج الله خبیر در معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس شد و مدتی بعد یعنی مهر سال ۸۳ به سمت استاندار ایلام منصوب شد. احمدی اگرچه مدت ۱۳ ماه استاندار ایلام بود اما اولین استانداری بود که در سال ۸۴ مغضوب احمدی نژاد واقع شد و در اولین سفر استانی که دولت نهم به ایلام انجام داد، توسط شخص رییس جمهور از کار بر کنار و فردی به نام “علی محمد ازاد” از اعضای ستاد انتخاباتی احمدی نژاد جانشین در پاوین فرودگاه جانشین وی شد. این برکناری در حالی صورت گرفت که جمعی از نمایندگان استان ایلام و حتی امام جمعه وقت ایلام خواستار ابقای سیدمحمد احمدی بودند.
آشنایانش معتقدند سیدمحمد احمدی مدیر عملیاتی توسعه گرایی است که تفکرات لیبرالی توام با دیپلماسی و گفت‌وگو در وجودش موج می زند.
به گزارش خبر پارسی احمدی در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی کاندیدای مجلس می شود اما در رقابت با “حجت الاسلام علوی”،وزیر فعلی اطلاعات از او رای کمتری می آورد و از رفتن به مجلس باز می ماند.احمدی در مجلس “ششم” این بار از منطقه “کنگان و دیر و جم” کاندیدا می شود تا در رقابت با “عبدالله حاجیانی” باز هم قافیه را به یک کاندیدای راست واگذارد.
دکتر احمدی از “شریعتی خوان های” حرفه ای قبل و حتی بعد از انقلاب است که راه و خط امام را برای مشی سیاسی خود برگزید.
او تالیفاتی چند نیز در حوزه روابط بین الملل با تاکید بر منطقه خلیج فارس دارد.
سعید نظری خبرنگار سابق ایسنا که در دهه ۸۰ از نزدیک ناظر بر فعالیت‌های سیدمحمد احمدی در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس بوده، به خبر پارسی گفت: دکتر احمدی در طول خدمت خود در استان فارس معمولا تا پاسی از شب در طبقه ششم استانداری در دفتر کارش کار می‌کرد و با حتی بعضی از شب‌ها را در همان دفتر تا صبح سپری می‌کرد.
وی با بیان اینکه احمدی اهل گفت‌وگو و تبادل اندیشه است، اظهار داشت: معمولا صبح‌های سه شنبه در دبیرستان‌های شهر حضور می‌یافت و از نزدیک با دانش‌آموزان و معلمان در حوزه مختلف تبادل اندیشه می‌کرد.
به گفته خبرنگار سابق ایسنا، دکتر احمدی از تشکل‌های دانشجویی به عنوان گروه‌های فکری در حوزه‌های اجتماعی وسیاسی بهره می‌گرفت و برای خود از بین فعالان دانشجویی، مشاورانی انتخاب کرده بود.
این روزنامه نگار اذعان کرد: پاک سازی مناطق جنوب شرق استان شامل کوه‌های لارستان تا جهرم از لوث اشرار و افراد فراری از زندان، از جمله اقدامات موفق دکتر احمدی به حساب می‌رود که در عملیات گسترده ارتش و ناجا حداقل ۲۰ زندانی فراری محکوم به اعدام ، دستگیر و یا کشته شدند.
به گفته نظری، طرح بزرگ پاکسازی مناطق احمدی شمالی و حاشیه محور غرب شیراز در جاده بوشهر از وجود شیره کش خانه‌ها و فروشندگان خرده پای مواد مخدر و الکل از دیگر اقداماتی بود که در طرح توسعه امنیت اجتماعی دکتر احمدی در فارس اجرا شد.
وی از احمدی به عنوان یک دیپلمات کهنه کار یاد کرد و گفت: از جمله نقاط قوت دکتر احمدی، اعتماد همه گروه‌های سیاسی به عملکرد وی بود. ضمن اینکه احمدی اصلاح طلبی تمام عیار به شمار می‌آمد و بسیاری از اقدامات تندروانه در حوزه سیاسی و اجتماعی را بر نمی‌تافت اما در عین حال به نظر مخالفان احترام می‌گذاشت و تلاش می‌کرد با گفت‌وگو و مفاهمه بسیاری از چالش‌های سیاسی استان را حل کند.
وی ادامه داد: ارتباط خوب با رسانه‌ها و توجه به موضوع نقد مدیران در رسانه از جمله اعتقادات دکتر احمدی بود که اهالی رسانه شاهد آن در رفتار معاون پیشین سیاسی و امنیتی استانداری فارس در دوران اصلاحات بودند.
به اعتقاد خبرنگار سابق ایسنا، دکتر احمدی در استان ایلام یه عنوان استانی مرزی و با تنوع قومیت‌های مذهبی نیز توانسته بود در قامت یک استاندار موفق ظاهر شود و نظر همه گروه‌های سیاسی را به خود جلب کند؛ هر چند که در سال ۸۴ و پس پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از تندروهای اصولگرای منطقه با وی سر مخالفت گذاشت.
=====
چرا استان فارس و شهر شیراز رشد و توسعه قابل توجه ای نداشته است؟
شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما خواننده محترم این وبلاگ : بدینوسیله در نهایت ارادت به استحضار می رسانم همانگونه که مطلعید: بنده سعید شجاعی سعدی در 8 سال فعالیت وبنگاری تحلیلی و سیاسی و فرهنگی و طنز در اینترنت کمتر اتفاق افتاده تا در موضوعات داخلی مطلبی بنویسم چرا که تقریبا اکثر تحلیل و مطالب حدود 20 وبلاگ بنده در رابطه با موضوعات مرتبط با روابط بین الملل و منافع بین المللی ملت و نظام اسلامی ایران بزرگ و سر فراز بوده است.اما مشکلات استان فارس و بویژه شهر شیراز مرا وا داشت تا بر خلاف روییه 8 ساله خود مطلبی در باره یک موضوع داخلی برای بهبود امور نوشته و تقدیم حضور کنم .انشالله این مطلب برای پیشرفت و توسعه فارس و بخصوص شهر شیراز و جلوگیری از انهدام خدمتگزاران مجرب و متعهد و متخصص در این استان در حال و در آینده مفید باشد.والسلام .سعید شجاعی سعدی-شیراز- شنبه -13مهر92

----
به بهانه دستگیری چند مدیر ارشد استان فارس! به جرم اختلاس و رشوخواری و حیف و میل بیت المال!

فارس و شیراز استعداد کش !متاسفانه در مانده تر از همه وقت و همه جا!
چرا فارس و بویژه شیراز نسبت به استان اصفهان و مانند آن بشدت عقب مانده است و این عقب ماندگی قرار است تا کی ادامه یابد؟!.تا کی بودجه های جاری و عمرانی تخصیصی به شیراز و استان باید درست و بجا خرج نشود و یا سر از حسابهای مدیران ارشد فاسد وارداتی به استان و یا بومی های هم باندیهای آنها قرار گیرد؟!.تا کی فارس و بویژه شیراز باید تاوان مهمانوازی و پذیرایی از دهها هزار مهاجر خارجی (اگر نگوییم صدهها هزار نفر) را که هم اشتغال فارسیان را از آنها گرفته اند و


------
هم بیماری و جرم برای فارس و شیراز به ارمغان آورده اند و هم سبب افزایش هزینه مسکن و خوراک و تحصیل و خدمات شهری آنها شده اند را بدهد؟! شیراز تا کی باید شاهد گسترش بدون دلیل محدوده های شهری باشد آنهم به این دلیل که کسانی صاحب نفوذ و یا حامی مالی دوران انتخابات اعضای مراکز ذیربط و تصمیم ساز در امر گسترش محدوه شهری از قبل باغات و زمینهایی با کاربرد کشاورزی و غیره را به قیمت ارزان خریده و بعد از وارد محدود کردن آنها از طریق دستگاهی مربوطه به سود های بسیار بالا و غیر قابل تصور بقیمت فقیر تر شدن مردم و عقب مانده تر شدن شهر و استان دست پیدا کنند ؟!. بافت فرسوده شهر شیراز نه تنها زندگی را بر کام ساکنانش که بر کام همه شیرازیها تلخ کرده است ! تا کی باید به آن بی توجه ای گردد و فقط به فکر گسترش محدوده شهرها در جهت تامین منافع نامشروع زمینخواران و صاحبان نفوذ و
------
سرمایه و قدرت در شهر بود؟!باید به قوه محترم قضاییه و دستگاههای امنیتی و انتظامی دستمریزاد گفت که با دستگیری برخی مدیران ارشد فارس به اتهام اختلاس و رشوخواری و حیف و میل بیت المال در شیراز به اصطلاح "گربه را در حجله کشتند" تا در شروع کار استاندار جدید و شورای چهارم شهر شیراز زمینخواران و مفسدین اقتصادی و مدیران شهر شیرازو استان فارس و اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداریها که خدای ناکرده در فکر چنین کارهای هستند حساب دستشان بیاید! .حتما می دانید انتخابات شورای چهارم شیراز بنا به اظهار رسمی فرماندار شیراز 170 نفر معترض از بین کاندیداها داشت و برخی مانند بنده هم که اعتراض نکردم علتش آن بود که رسما پیش از برگزاری انتخابات در 24 خرداد92 به فرمانداری شیراز نوشته بودم نه ستاد انتخابات دارم و نه ناظر و بازرس در مراحل اخذ رای و تجمیع و شمارش آرای لازم دارم .بنده به فرمانداری شهرم شیراز تحت مدیریت آقای زرین کلاه اعتماد کردم و نتیجه شد آنکه نباید می شد!.

-------
مقدمه تلخ تر از متن!

دارای سالها تجربه کارشناسی و مدیریتی با سه مهارت تخصصی روز دنیا"صنعت جهانگردی-صنعت کامپیوتر -برنامه ریزی اجتماعی" و نیز یک مبتکر مهم در سطح جهان باشی و بعلاوه مسلط به زبان انگلیسی دست و دل و چشم و زبان و نیت پاک و دلسوز ! هم باشی! در عین حال دارای صدهها مقاله ضد جنگ و در راستای تامین صلح و امنیت و منافع ملی ملت بزرگت و نظام و میهن اسلامی و منطقه و دنیا باشی! آنوقت

-----
در نهایت بی وجدانی و تقوا برایت پرونده دروغ امنیتی بسازند تا نه تنها در بدنه مدیریت و اجرا و نظام اداری استان فارس نباشی که بتوانی مانع بخور بخور و سوی مدیریت آنها در شیراز و استان فارس باشی! بلکه در دید و دسترس هم نباشی ! تا نظام از امثال تو در سطح کشور و یا در مراکز رسمی دیپلماتیک ایران در خارج استفاده نکند.حتما کنجکاوید بدانید منظورم چه کسانی است !.اگر این مطلب را دقیق و با حوصله و متفکرانه بخوانید خودتان متوجه موضوع میشوید! پس بخوانید تا آگاه شوید و دیگران را نیز آگاه نمایید!.
-----
هرچه استان فارس و شیراز می کشد از خودش است!قبل از انقلاب فرح خانم دیبا (همسر شاه سابق) با برگزاری افتضاح های بنام جشن فرهنگ و هنر! از این شهر و سوابق هنری و تاریخی و فرهنگی اش نهایت سوی استفاده را با بدنام کردن و توهین به شیراز برد و بعد از انقلاب بدلیل پاره ای اختلافات جناحی و محلی در شیراز تازه کارانی که بعنوان مدیر کل و استاندار و معاون استاندار و مانند آن از سایر استانها به شیراز آورده شدند تا مثلا این جناح و یا آن گروه ساکن شیراز نگوید چرا از ما انتخاب نکردید و خلاصه به اختلافات دامن زده نشود! نتیجه آن شد که این سیاست - شهر شیراز و استان فارس را کرد جولانگاه با اصطلاح جوجه مدیران پارتی داری ! که هرچه بلا و عقب ماندگی و

-------
مصیب بود بر این شهر و استان وارد ساختند و مردم شیراز و استان را کردند شهر و استانی که بالاترین جرم و جنایت کشور را دارا باشد(البته نه از خدمات مدیران غیر بومی کار درست می توان غافل شد و خدمات آنها را نادیده گرفت و نه می توان افزایش جرم و جنایت در شهر شیراز و استان فارس را صد در صد به وجود مدیران فاسد غیر بومی مرتبط ساخت ). پس واقعا باید یک کار کارشناسی و تحقیقات علمی و امنیتی برای سالهای 57 تا امروز انجام شود تا اول : مشخص شود چند در صد مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استانداران و معاونین آنها و مدیران کل ادرات و معاونان آنها بومی شهر شیراز و استان فارس بوده اند و و دوم : چقدر شهر شیراز و استان فارس از قبال ندانمکاریهای این مهمانان نا خوانده تحت نام "مدیر" و غیره در اخذ تصمیمات مبتنی بر آزمون و خطا دچار عقب ماندگی و

-------
خسارت مالی و عمرانی و معنوی گردیده است.بنظر می رسد گاهی آنقدر برخی از این مدیران وارداتی به استان فارس آن را اصطلاحا " هردم بیل " ! دیده و یا می بینند که با همکاری برخی مدیران و همکاران بومی و یا غیر بومی ادارات کل خود دست به اخذ رشوه با رقمهای کم تا نجومی و خوردن رانت و انجام اختلاس از بیت المال می نمایند و در مواردی هم مثل یکماه گذشته دستشان کمی تا قسمتی رو شده و کارکنان دستگاهای امنیتی و انتظامی و قضایی با آنها برخورد می کنند(اشاره به خبر دستگیری چند مقام ارشد ! استان فارس بجرم رشوه خواری و

------
اختلاس و حیف و میل اموال عمومی اعلام شده توسط خبرگزاریها و تایید سخنگوی محترم قوه قضاییه جناب محسنی اژه ای با وجود اعلام بی خبری استاندار فارس آقای صادق عابدینی میباشد).همچنین خدایی جا دارد در بعد از انقلاب بویژه از سال 70 تا کنون بررسی شود دارایی باصطلاح مدیران ورودی به استان از سایر استانها و حتی در مواردی مدیران اندک بومی که خواسته اند از قافله بیت المال خوران میهمان و وارداتی به استان ! عقب نمانند قبل از ورود به استان فارس و بعد از ترک آن استان و در پایان خدمتشان! چقدر بوده است. وهمچنین بررسی گردد این گروه با مدیران پایین دستی و کارکنان دستگاهایشان که سعی داشتند جلوی بخور بخور و ندانمکاریها و سوی مدیریت آنها را بگیرند چه کردند و با چه روشهایی آنها را کنار زدند .و اساسا چرا باید شهر شیراز و استان فارس با این همه سوابق درخشان تاریخی و ظرفیتهای گسترده بومی به این حال و روز زار و مصیبت زده و عقب ماندگی در مقایسه با استانهای همجوار قراربگیرد.

متن تلخ تر از مقدمه!

--------
بنده سعید شجاعی سعدی با تسط به زبان انگلیسی و داران بودن مدارک دانشگاهی در رشته های برنامه ریزی اجتماعی و راهنمای جهانگردی و تسلط تخصصی به نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر در دو مدت کوتاه چند ساله ای که در دو اداره کل استان فارس شاغل بوده یا مسئولیتی درجه دو داشتم هردوبار با پرونده سازی کثیف و ناجوانمردانه امنیتی توسط مسئولین وقت روبرو شدم و عملا از گردونه مدیریت و کارشناسی استان و شهر کنارگذاشته شدم و تا خیالشان راحت نشد که دیگر به بدنه اداری استان و کشور بر نخواهم گشت آن پروند سازیهارا کنار نگذاشتند و دست از سرم بر نداشتند!!! این پرونده سازیها حتی آثار سوی خود را در رد صلاحیت بنده

-----
برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از شهر شیراز در هیئت نظارت استان آنهم بدلیل نادرست کسر سوابق مدیریتی و مدرک تحصیلی! و باز آنهم با وجودی که هیئت اجرایی شهر و استان مرا تایید کرده بود و همچنین اعلام تنها 3404 رای برای شورای چهارم شهر شیراز در انتخابات 24 خرداد 92 باز باوجود دارا بودن بالای 8000 فامیل سببی و نصبی و دوست و آشنا و هزاران نفردیگری که نه دوست بنده بودند و نه آشنا ولی بدلیل تعهد و و تخصص و نیز خدمتگزاری حقیر و خانواده بخصوص موقعیت والای مرحوم ابوی حاج علی قاسم شجاعی"ره" با سالها سوابق انجام کارهای خیر و کارهای عام المنفعه خود را نشان داد .
------

پرسش اساسی اینست آیا با کنار گذاشتن امثال بنده با وجود دارا بودن تجربه و تخصص و مدیریت و دست و چشم پاکی ناشی از پرونده سازی مدیران فاسد وارداتی به استان و یا همکاران بومی آنها! آنهم با وجودی که امثال بنده هم بومی شهر و استان فارس بوده و هستیم و هم دلسوز و مدیر و مدبر و بی ادعا هم بوده و هستیم ! امثال بنده ضرر کردیم یا شهر شیراز و استان فارس و نهایتا نظام مقدس بر آمده از خون شهدا؟!.آیا باور می کنید در مدت خدمتم بنده با حقوق ماهی 45 هزار تومان تا 17 ساعت در شبانه روز برای شهر و استان و نظام در بالاترین بخشهای تخصصی آن ادارت کار می کردم آنهم با وجود اجاره نشینی و 7 سر عائله؟! .آیا می دانید اگر کسب تقدیرنامه های استانی و کشوری را ملاک قرار دهیم امثال بنده در زمان مسئولیت خود بالاترین خدمات ممکن را به شهر شیراز و استان فارس ارایه داده ایم.
----

حالا یکبار دیگر از شماخواننده محترم و فکور می پرسم با کنار گذاشتن امثال بنده کی ضرر کرده است!
---

در مورد دیگرانی که با شیوه فوق بیکار شدند بنده اظهار نظری ندارم اما در مورد خودم می توان عرض کنم :بعداز بیرون آمدن از ادارات مربوطه ( یا بهتر بگویم وادار شدن به نوشتن استعفا) با بکارگیری تخصص و هوش و مدیریت خود در بخش فرهنگی و علمی و آموزشی در بخش خصوصی و بی آنکه زندگی ام را خدای ناکرده با ریالی حق الله و حق الناس آلوده سازم نه تنها خود و خانواده را به سفرهای عبادی و زیارتی بردم که بجز یکی همه بچه هایم را سرو سامان داده ام و همچنین موفق شدم با لطف خدا برای خود و فرزندم دو منزل آبرو مند فراهم سازم تا از شر اجاره نشینی خلاصی یابیم و هم این توفیق الهی حاصل شد تا هزاران نفر را صاحب کامپیوتر و دانش

----
تخصصی کار با آن نمایم و هم هزاران نفر دیگر را نسبی یا کاملا به زبان انگلیسی و غیره مسلط گردانم. همچنین با خلق ابتکاری نا قابل ولی بسیار موثر در ساخت "اینترفیس فارسی ساز ویندوز ایکس پی" برای اولین بار در جهان بی آنکه حتی یک خط برنامه نویسی انجام داده باشم ایجاد نمودم که خبر و فیلم مصاحبه آن بارها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه های بین المللی پخش گردید و همچنین این توفیق و افتخار را داشتم تا سالها راهنما و مترجم صنعت جهانگردی بیشتر "وی .آی . پی" در استان و شهر شیراز باشم .با این همه سوابق و تحصیلات و ابتکارات و دستاورد امثال مرا با پرونده سازی امنیتی کنار گذاشتند تا مانعی در راه بخور بخور و اعمال ندانمکاری و سوی مدیریت و حیف و میل بیت المال در شیراز و استان فارس نداشته باشند.
----
بهر حال خواهران و برادران عزیز : از ما که گذشت خدا کند حداقل از این به بعد در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی استان فارس و بویژه شهر شیراز به جایگاه علمی وصنعتی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی شایسته اش در کشور و دنیا برسد . در انتخاب مدیران استانی و شهری دقت لازم اعمال گردد تا شیرازو فارس بشود شیراز و فارس تمدن ساز.فراموش نکنیم در این شهر شیراز "شیرازوه" و استان فارس"پارس" یکی از عظیمترین تمدن و امپراتوریهای پیشرفته بشری جهان !- با نگارش اولین منشورحقوق بشر جهانی حاکم بوده و هزاران دانشمند و شاعر و فیلسوف و نویسنده بر بام ادب و فرهنگ ایران و جهان از این شهر و استان درخشیده اند. حیف است شیراز این باشد که هست.این شیراز عقب مانده از قافله عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه ! نه در شان مردمانش و نه در شان نظام مقدس است. به امید بهبودی و پیشرفتش! در کنار توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی کهن و سربلند و متمدنمان.آمین یا رب العالمین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد