سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

هشدار مراقب اسراییل و دیگران باشید!

بعد از حمله لباس شخصی ها و تعطیلی سفارت عربستان سعودی در تهران بعنوان   یک پژوهشگر و تحلیلگر بنده هشداردادم قطع روابط ایران و عربستان بضرر صلح و ثبات جهانی است و ضد منافع اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران است که متاسفانه بدلیل رقابت های بچه گان جناحی فرصتهای بزرگی را از دولت و ملت ایران گرفته و در اختیار دیگران منجمله اسراییل قرار داد.

اکنون که حاکمیت یکدست شده است و همه مسئولین متوجه شده اند که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و حتی سیاسی کشور راهی بجز رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس و تهایتا با اتحادیه اروپا و امریکا نیست تجدید رابطه ایران با کشور عربستان سعودی که قطعا زمینه ساز حل مشکلات در عراق، سوریه، یمن و لبنان است را باید بفال نیک گرفت.

حل مشکلات کشورهای فوق بعلاوه حل و فصل اختلافات ایران با اتحادیه اروپا و امریکا بر سر برنامه هسته ای ایران یک کمک بزرگ به ایران برای رسیدن به پیشرفت  و رشد اقتصادی و جلب سرمایه های خارجی است.  کار تازه ٱغاز شده است و کشوری مانند اسراییل حتما تلاش خواهد کرد بوسیله حمله نظامی یا ترور و خرابکاری در ایران ان را متوقف سازد. مسئولان کشور باید اماده مقایله با خرابکایهای احتمالی توسط اسراییل و دیگران باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد