سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

درود بر نبوغ جنگی ایرانی که با کمک الهی شر داعش را ازمنطقه خاور ریشه کن نمود


درود بر نبوغ جنگی ایرانی که شر داعش را ازمنطقه خاور ریشه کن نمود


 با پیدایش گروه بی رحم، ویرانگر و کشتارگر داعش در شش سال پیش که بنا بر اظهارات رسمی پرزیدنت ترامپ و خانم هیلاری کلینتون توسط آمریکا و با پولهای عربستان سعودی و دیگران بوجود آمد، تقریبا روزی نبود که خبر کشتار وحشیانه زنان، کودکان و تخریب بی شمار شهرها و مراکز تاریخی کشورهای مختلف در صدر اخبار جهان قرار نگیرد.



با نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران دولت جمهوری اسلامی ایران سردار سلیمانی را مامور نابودی این گروه خشن و بی رحم تکفیری نمود. 


بنا بر اخبار رسانه ای،سردار سلیمانی با تشکیل نیروهای بسیج مردمی در سوریه و عراق و نیز بخدمت گرفتن داوطلبان ایرانی، پاکستانی و افغانستانی و نیز با مشارکت فعالانه حزب الله لبنان از همان آغاز پیدایش داعش شروع به مبارزه با سیل نیروهای داعشی نمود کمی بعد بنا بر اخبار رسانه ای پرزیدنت پوتین سردار سلیمانی را به کاخ کرملین دعوت نمود و بعد از این ملاقات بود که بتدریج ارتش روسیه برای تامین منافع کشورش وارد کارزار با داعش در سوریه گردید اما حاضر نشد به کمک عراقی ها در مبارزه با داعش بشتابد.


بنا بر اخبار رسانه ای سردار سلیمانی دو فرماندهی برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه بعد از هماهنگی کامل با دولتهای این دو کشور و روسیه ایجاد نمود.


 کم کم رسانه های جهان و بویژه رسانه های غربی او را سمبل هوش و نبوغ دفاعی و جنگی ایرانیان، خواندند و پرزیدنت اوباما به گرمی از او با عبارت:


" هرچند ژنرال سلیمانی دشمن من است اما هوش و نبوغ جنگی او را می ستایم" یاد نمود.

بهرحال حکومت خود خوانده داعش توسط فرماندهی و یا مشاوره سردار سلیمانی و با همت ارتشهای عراق،سوریه ، لبنان، حزب الله و همه داوطلبان بعد ازشش سال مبارزه،دیروز پایان یافت و امروز،30 ابان 1396، طی نامه ای سردار سلیمانی به فرمانده کل نیروهای مسلح و رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیه الله خامنه ای، رسما نابودی حکومت داعش را اعلام نمود.


از این به بعد داعش ممکن است عملیات تروریستی خود را در همه جا ادامه دهد اما دیگر بعنوان خود خوانده حکومت اسلامی عراق و شام،  وجود خارجی نخواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد