ازادی از دیدگاه من  یعنی ازاد بودن تن و روان از هر چیزی که من  و تو را اسیر و بنده غیر خدا کند ! . ازادی یعنی بدور بودن از هر غریزه و خواستی که برای رسیدن به ان من و تو مجبور باشیم همه چیز باشیم مگر خودمان ! همه کار بکنیم مگر کاری که قلبا دوست داریم ! و همه چیز باشیم مگر انسان! به همه چیز فکر کنیم مگر با هم بودن  و" ادم" بودن!

 ازادی  از دیدگاه من یعنی انکه من و تو با هم حرف بزنیم تا اگر حتی حرف هم را نفهمیم . همدیگر را ببینیم و بشنویم و یا تحمل کنیم . ازادی یعنی جمع اضداد باهم  و در کنار هم به امید " " انسانیت" و اینده ای بهتر! ازادی یعنی عشق و از ان مهمتر عشق ورزیدن به هم و به همه انچه که اسمانی و زمینی است یعنی ساخت خدایی دارد ! عشق بخدا و عشق به عاشقی او!ازادی از دید من یعنی من و تو اگر با هم نظر متفاوت داریم . یا بدتر همدیگر را قبول نداریم . بدانیم که راهی نداریم مگر نظر مخالف خود را بشنویم و اگر مایل هستیم ان را نقد و بررسی و اصلاح کنیم و یا  حداقل همدیگر را تحمل نماییم . ازادی یعنی باهم بودن و برای هم بودن و عشق ورزی و اثبات منش و کنش خداگونه انسان بر زمین! پس سلام ودرود بر ازادی و همه انسانهای که ازادند! و ضد ازادی یعنی هر انچه که من و تو را ازهم دور کند و هر

دو ی ما را از "عشق  به هم و خدا " باز داشتن .!!!

 تا نظر شما چه باشد ؟