سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

اطلاعیه + متن انگلیسی


اطلاعیه سعید شجاعی سعدی

متاسفانه بنظر می رسد بدلیل انتشار نامه های سرگشاده اخیر خود به مقامات امریکایی برای لغو تحریمهای دارویی ضد مردم ایران و سایر پست های انتقادی من از دولت پرزیدنت ترامپ و از آنجا که همه پست های  منتشر شده من بزبان  انگلیسی  چند صد لایک و کامنت و باز نشرداشتند و نود و نه درصد آنها نیز غیر ایرانی هستند، بهمین دلیل و شاید بدستور ترامپ و یا  همکاران عصبانی  او در دولت آمریکا، فیسبوک برای یک هفته اجازه انتشار پست درصفحات گروهای دیگران را از من گرفت. لذا تا یک هفته من نخواهم توانست در صفحات گروهای دیگران که عضو آنها هستم مطلب منتشر کنم.لازم بذکر است در تویتر نیز من با جریمه روبروشدم. تویتر حدود 7000 از فالورهای مرا حذف نمود. و اکنون حدود 18 هزار فالور در تویتر دارم. این کمترین کاری بوده است که در این شرایط سختی که کشور و مردم بزرگ ایران اسلامی در مبارزه با کرونا و تحریمهای ظالمانه ترامپ بسر میبرند انجام داده و می دهم.

سعید شجاعی سعدی، سوم فروردین 1399

www.facebook.com/saeed.shojaei.saadi 

www.twitter.com/shogaiee

--


Announcement

Unfortunately, it seems that because of my recent open letter to US officials lifting drug sanctions against the Iranian people to fight Coronavirus and my other critical posts about President Trump's policies,Since all my posts had a few hundred likes, comments, shares and retweets, perhaps  he or his aides asked the Facebook to stop or limit cultural and peaceful activities on the Facebook so, Facebook informed me that I can not able to write any new post on other groups pages FOR ONE WEEK, BUT I CAN CONTINUE MY ACTIVITIES ONLY ON MY OWN PAGES. THEREFOR, AFTER ENDING ONE WEEK LIMITATION I WILL CONTINUE MY ACTIVITIES THERE, TOO.

On Twitter, I was penalized too. Twitter removed about 7,000 of my followers. And now I have about 18,000 followers on Twitter. it's  the best job that I CAN DO FOR MY COUNTRY AND PEOPLE UNDER CORONAVIRUS AND  WILDLY SANCTIONS  .THANKS.  

Saaed Shojaei Saadi

www.facebook.com/saeed.shojaei.saadi 

www.twitter.com/shogaiee




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد