سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

گرامیداشت شبهای قدر و تسلیت شهادت ابر امام و مولای متقیان و یک راز و نیاز سیاسی عبادی


 لیالی قدر را گرامی می دارم و ضربت خوردن و شهادت مولای مومنین و مومنات ابر امام همه عصرها برای همه نسلها علی"ع" بر همگان تسلیت عرض می نمایم.


در این لیالی قدر به قرآن و نهج البلاغه بیشتر دل ببندیم و از خدا و  از انفاس مسیحایی امام علی "ع}"  بخواهیم تا همه ما را بمعنی واقعی انسان و آدم نماید.

از ریا و تزویر برای رسیدن به مال و قدرت دورمان گرداند و عادت زشت و غیر اسلامی و انسانی عده ای را که به راحتی آب خوردن با توسل به حیله و نیرنگ و تحت پوشش


ظاهری  قانون و دین برای دیگران "مسئله" و "مشکل درست می کنند تا او راه از سر راه خود بردارند و نان او و خانواده اش را  ببرند تا نان حرام خود و خانوده اشان را هزار برابر کنند را دور فرماید.


یاد بگیریم که اگر گناه کردیم  و دیگران را خواسته و یا ناخواسته بدردسر انداختیم مسئولیت آن بپذیریم و شجاعت و تقوای اعتراف به اشتباه و گناه ،  قانون شکنی  و تلاش برای جبران خسارات وارده مادی و معنوی  فرد یا افراد مورد ستم قرار گرفته را دارا باشیم و برای توجیه اشتباهات و گناهان و قانون شکنیهای خود آسمان و ریسمان نبافیم.


دعا کنیم خداوند بزرگ چنان تقوای به برخی عطا فرماید که هرگز برای دیگرانی که بهتر از آنها هستند پرونده سازی نکنند تا او را از سر راه خود بردارند. آبروی مردم را نریزند  تا خود بی آبرو را آبرومند جلوه دهند و بلاخره هزاران راز و نیاز دیگر که در شبهای قدر و در ایام شهادت مولای متقیان می توانیم از خدا و روح ملکوتی امام علی "ع" درخواست نماییم. الهی آمین یا رب العالمین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد