سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

دلیل کم کاری بنده، سعید شجاعی سعدی، در روزهای اخیر چیست؟


در دادگستری محترم  استان فارس و کشور بدنبال اثبات حق و حقوق مادی و معنوی خود در دو پرونده ظلم و ستم همه جانبه بر خود هستم، لذا پیگیری این دو پرونده نیازبه وقت فراوان و کامل دارد. بهمین دلیل تا آینده نا معلوم همه فالورها و دنبال کننده گان صفحات اجتماعی فارسی و انگلیسی زبان  بنده درایران و سرتاسر جهان (ایرانی و غیر ایرانی) که علاقمند به تحلیل، پژوهش و مطالب فرهنگی، سیاسی و تحلیلی بنده بوده اند، باید منتظر بمانند تا بعد از تعیین تکلیف نهایی این دو پرونده در آینده دور یا نزدیک، بتوانم (شاید) دوباره به فعالیتهای فرهنگی و صلح طلبانه خود که در ایران و جهان صدهها میلیون نفر خواننده و علاقمندداشت ادامه دهم. از این بابت از همگان، از صمیم قلب عذرخواهی می نمایم.

گناه من نیست که برخی از فرهیختگان چون حقیر، در عذابند و بی هنران و ریاکاران سرمست ثروت و قدرت ناحقی هستندکه از بیت المال و ثروت ملی که به همگان تعلق دارد کش رفته اند!.

آنان که از نزدیک مرا می شناسند بخوبی می دانند با وجود هزاران رشته بند مرئی و نامری تحمیلی بر پیگرم ،توانسته ام در نبود امکانات و با وجود بسر بردن در وحشتناکترین فشارهای ممکن ،خوشبختانه بیشترین و بهترین پیشرفت همه جانبه ممکن را در دو سطح داخلی و بین المللی بدست آورم و این خاری است بر چشمان کینه ورزان، حسودان و پرونده سازانی که نه تنها قصد آبرو که قصد جان حقیر را نیز نموده بودند. عجب نیست که آیه شریفه " و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین" در اینجا چقدر معنی و مفهوم و مصداق پیدا می نماید. والسلام.

سعید شجاعی سعدی  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد