سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

نامه به رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره پشت پرده ترور دانشمند بزرگ ایران اسلامی دکتر فخری زاده

بسمه تعالی
محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران
حضرت آیه الله خامنه ای
بعد از سلام،  اینجانب سعید شجاعی سعدی پژوهشگر و فعال اینترنت محور صلح و فرهنگ جهانی (که 5 ماهی است بدلایل مختلف فعالیت خود را تعلیق نموده ام)، شهادت دانشمند بزرگ ایران اسلامی آقای دکتر محسن فخری زاده  را به حضرتعالی و مردم بزرگ ایران بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.
شواهد و قرائن و پیشینه موضوع بویژه اعلام رسمی نتانیاهو برای تلاش ناموفق ترور قبلی آن شهید بزرگوار،  جای تردیدی باقی نمی گذارد که این ترور بدستور مستقیم نتاتیاهو و با چراغ سبز ترامپ رئیس جمهور مغلوب و نژادپرست و فاشیست کنونی امریکا و با هماهنگی برخی از کشورهای منطقه صورت گرفته است.
 حال برای بنده این پرسش بزرگ پیش می آید که چرا نتانیاهو و ترامپ در چنین زمانی دست به  این اقدام وحشیانه برای ترور یک دانشمند هسته ای ایران اسلامی می زنند ؟!
پاسخ این پرسش ساده است این دو بدلیل ظلم و ستم و نیز  قانون شکنی داخلی و بین المللی و بدلیل فساد و سوی مدیریت در کشورهای خود منفور و در انتظار محاکمه و زندان هستند، لذا بعید نیست یکی از دلایل اقدام آنها به ترور شهید فخری زاده  کشاندن جمهوری اسلامی ایران به یک جنگ منطقه ای برای حذف و یا به تاخیر انداختن محاکمه خود و نیز منحرف کردن افکار کشورهای خود و مردم جهان از جرم و جنایت کوچک و بزرگ خودشان قبل از شروع ریاست جمهوری جو بایدن در اول بهمن 1399 باشد.
سردار سلامی فرمانده  محترم کل سپاه پاسداران ساعاتی بعد از شهادت شهید فخری زاده در تویتی اعلام کردند در وقت و زمان مناسب انتقام خواهیم گرفت.
شکی نیست که باید پاسخ حقوقی و قضایی و هم عملیاتی در خور، باید به این جنایت غیر انسانی و وحشیانه داده شود ، اما همچنین مطلوب است ناخواسته به تور طراحی تیم ترامپ و نتانیاهو و مقامات کشورهای حامی آنها در منطقه برای وارد شدن به یک جنگ از پیش طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی، گرفتار نشویم.
با تشکر سعید شجاعی سعدی
هفتم آذر ماه 1399
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد