سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

مسئولین و جناح بازان گم شده در بازیهای سیاسی، تا دیر نشده،لطفا بیدار شوید!


مسئولین، جناح بازان سر مست قدرت و ثروت باد آورده بقیمت فقیر کردن اکثریت مردم ایران،  لطفا از خواب بیدار شوید، چشمان خود را بشویید و با دقت به مردم و وضع کشور، خطرات و چالش های بسیار جدی پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور دقیق و موشکافانه بنگرید که اگر خوب بنگرید در خواهید یافت که برغم قدرت نظامی قابل توجه نیروهای مسلح ایران، نه تنها موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران که موجودیت و تمامیت ارضی ایران با خطر و چالش جدی روبرو است.
 بنده سعید شجاعی سعدی بعنوان یک تحلیلگر تحقیقا بی هیچ تعارف و پرده پوشی و یا تردیدی عرض می کنم:
 این خطر و چالش نه بدلیل نفوذ و یا خرابکاری موساد و سیا و غیره در نظام و کشور است که بیشتر بدلیل حرص، ولع و طمع غیر قابل کنترل و پایان ناپذیر برخی افراد و مسئولینی از جناحین موجود در کشور برای بدست آوردن ثروت، شهرت و قدرت بی حد و حساب حتی بقیمت فقر و فلاکت اکثریت نزدیک به مطلق مردم و بخطر افتادن امنیت و منافع ملی و مهمتر از همه تمامیت ارضی ایران است و بس.
نه تاریخ و نه مردم و نه آینده گان هرگز کسانی را که خدای ناکرده باعث نابودی کشور گردند نخواهند بخشید.
فقر، فساد اخلاقی، اداری و رانتخواری شاید وابستگان به جناحین را سرمست قدرت و ثروت نموده است اما اکثریت مردم را (بدلیل آنکه رفتار وابستگان جناحین را پای دین گذاشته اند)متاسفانه اگر نگوییم دین گریز که به آن بدبین نموده است.
مسئولین و اعضای جناحین در جمهوری اسلامی ایران:
 اگر می خواهید از خواب خوشتان بیدار شوید همین الان وقتش است و اگر نمی خواهید بیدار شوید و می خواهید به راه و روش کنونیتان ادامه دهید فقط می شود گفت خدا به همگی ما رحم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد