سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

دوست و دشمن شهادت می دهندسردار شهید سلیمانی قهرمان است




به شهادت دوست و دشمن سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با گروه تکفیری و بی رحم و وحشی داعش است. او بود که عراق و سوریه و لبنان و دیگر کشورها را از چنگال وحشیگری و کشتارهای پی در پی داعش نجات داد. او بهمراه همکارانش و رزمندگان دفاع از حرم بودند که اجازه ندادند داعشیان به مرزهای ایران نزدیک شوند و جان و مال ایران و ایرانی در امان باشد.

آقای ظریف وزیر امور خارجه در سخنانی که ظاهرا قرار بوده بصورت محرمانه و طبقه بندی شده بایگانی شود و منتشر نشود سخنانی بزبان جاری نموده که حتما انتشار آنها توسط هر فرد یا افرادی با انگیزه های غیر عمد و جاهلانه و یا خدای ناکرده با نیت خیانت به امنیت و منافع ایران و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان که صورت گرفته باشد کاری است که شده و بنظر بنده سعید شجاعی سعدی بعنوان یک تحلیلگر، فعال، پژوهشگر اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی و یک دلسوز در حالی که مذاکرات فوق العاده حساس برای رفع تحریمهای ظالمانه و وحشیانه ای که ترامپ و دیگران بر علیه مردم بزرگ ایران وضع نموده اند در وین در جریان است انتظار منطقی آن است تا این اظهارات آقای ظریف نادیده گرفته شود و همه یکپارچه از تیم مذاکره کننده ایرانی در وین حمایت تام و تمام نمایند نه اینکه برای از میدان بدر کردن رقیب بی توجه به منافع و امنیت ملی به جان ظریف بیافتند .

من با شناخت دوری که از روحیه شهید بزرگوار سردار سلیمانی سراغ دارم باور دارم که اگر ایشان زنده بود به همه کسانی که امروز برای تصویه حساب سیاسی با رقیبان و از میدان بدر کردن ناجوانمردانه آنها حاضر شده اند که منافع و امنیت ملی ایران و جمهوری اسلامی ایران را در زمانی که مذاکرات بسیار مهم ایران و 1+4 در وین برای احقاق حق مردم ایران در جریان است فدای بازیهای مسخره و اشتباه سیاسی نمایند فریاد می زد کاسه داغتر از آش نباشید و حرفهای ظریف را فراموش نمایید.

خدا کند تا دیر نشده آقایان شرایط حساس کنونی را درک کنند و از این بچه بازی سیاسی و جناحی که تا کنون بجز فقر و فلاکت برای اکثریت مردم ایران نتیجه ای نداشته است دست بردارند.

آقایان شاید این بازیهای سیاسی مسخره و نخ نما برای شما  از هر دو جناح نان و آب فراوان داشته باشد اما ادامه آن بر فقر و مشکلات فاجعه بار اقتصادی و غیره کنونی اکثریت مردم گرفتار شده ایران می افزاید.

لطفا بیدار شوید این کشتی را که سوراخ می کنید علاوه بر دیگران خودتان را نیز قرق می کند.

بقول سعدی بزرگ:

"من آنچه که شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه از سخنانم پند گیر خواه ملال"

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد