سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

چو خواهی که نامت نماند نهان ...مکن نام نیک بزرگان نهان. سعدی بزرگ



بنده سعید شجاعی سعدی بعنوان یک تحلیلگر و فعال اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی با  افتخار به اطلاع خوانندگان خود می رسانم که جناب آقای دکتر امیر علی حمیده  بر اساس ضرب المثل پر مغز فارسی که بر گرفته از شعر سعدی بزرگ است یعنی (چو خواهی که نامت نماند نهان ...مکن نام نیک بزرگان نهان) یکی از شخصیت های بزرگ خادم مردم بزرگ و شریف ایران و جهان است که باید  خدمتتان معرفی  نمایم.

این دانشمند بزرگ و همکاران  متخصص او و  نیز حامیان  مالی و خیران شریف  با همکاری یکدیگر تا کنون موفق شده اند تا جان هزاران نفر از بیماران دارای سرطان خون و دیگر ناهنجاریهای خونی را نجات دهند. برخی از این بیماران از سایر کشورها به ایران آمده بودند

 در اینجا بنده با معرفی سایت ایشان از شما خواننده محترم دعوت می کنم تا با مراجعه به آن ضمن بالا بردن آگاهی خود در زمینه بیماران دارای سرطان خون و راههای درمان این بیماری همچنین با مجموعه فعالیت های این انسان شریف و همکاران و گروه خیران حامی او برای درمان و نجات جان هزاران ایرانی و غیر ایرانی آشنا گردید. ضمنا جهت هرگونه کمک مالی و یا مساعدتهای دیگر مستقیما از طریق سایت زیر و یا دیگر کانالهای ارتباطی با این مجموعه گام بردارید.


دنیا و ایران اسلامی ما از وجود چنین بزرگ زنان و مردان خالی مباد.

دکتر امیرعلی حمیدیه - مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان (tums.ac.ir)


ضمنا همانگونه که قبلا معرفی نمودم همچنین در شهر صدرای شیراز نیز بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا در زمینه خدمت به دهها هزار نفر از بیماران نیازمند به انجام عمل پیوند اعضا پیشتاز بوده است و جناب پروفسور ملک حسینی علاوه بر بیمارستان فوق همچنین در صدد تاسیس بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در جنوب کشور است که آدرس سایت آنها را نیز در زیر تقدیم می نمایم.



لطفا برای کمک مالی به بیمارستان بزرگ ویژه سرطان در شهر صدرای شیراز  به شماره حسابهای اعلام شده در پوستر زیر توجه بفرمایید.


بیمارستان تخصصی سرطان شیراز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد