سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

اصول گرا ، اصلاح طلب با این کشور و مردم چه کردید ؟!

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان و شیران شود!

+++

اصلاح طلب,  اصول گرا چه کردید!

از رهبری معظم گرفته تا همه علما و از سید محمد خاتمی گرفته تا کروبی و مهندس میرحسین موسوی و تا رسایی،  بادامچیان،  میرسلیم و شریعتمداری کیهان و از رهبران اهل سنت گرفته تا بزرگان دین زرتشت، مسیحیت و یهودیت،  حتی مذاهب مختلف غیر رسمی در کشور همه و همه خواستار شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شدند اما هزاران بار متاسفانه از شصت و یک میلیون صاحبان حق رای تنها بیست چهار میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری دیروز شرکت کردند یعنی سی و هفت میلیون نفر آنقدر  در مشکلات معیشتی،  اقتصادی و فرهنگی و غیره غرق شده اند و از وضع موجود ناراضی هستند که همه دعوت ها را بی پاسخ گذاشتند و در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت نکردند.

بنده بعنوان یک پژوهشگر و تحلیلگر سالهاست هشدار داده و میدهم که منفعت طلبی سیاسی و اقتصادی و رانتخواری های بی حساب و کتاب و سیری ناپذیر آنها سبب شده است تا اکثر اصولگرا و اصلاح‌طلب ها بعنوان چوپان دروغگو شناخته شوند.

امروز وقت تجدید نظر در رفتار و گفتار است. امروز وقت توبه و بازگشت به خدا و خون شهدا و ارزشهای واقعی انسانی و اسلامی است. امروز وقت دوری از سوی استفاده از دین و توسل به ریا و تزویر و دروغ  برای اهداف سیاسی و اقتصادی است.

امروز وقت سپردن کارها به افراد پاکدست و خدا ترس و متخصصان واقعی است  نه آنها که اسم دکتر و مهندس را یدک می کشند اما سواد سوم راهنمایی را هم ندارند. امروز نباید کارها و پست ها و مسئولیت ها را بر اساس باند بازی و اقوام بازی و جناح بازی به افراد نالایق سپرد .

امروز وقت ارزیابی عملکرد مفسدانه دو جناح است .  امروز مردم دیگر فریب امثال آقای خاوری را نمی خورند که پشت درب دفترش نوشته بود با وضو وارد شوید چرا که  اینجا جایگاه خدمت است و اکثر روزها  روزه مستحبی می گرفت و خانمش مرتبا در خانه دعا و ختم انعام برگزار می کرد و ناگهان سهم  خود از اختلاس سه هزار میلیاردی  برداشت و به کانادا رفت و با زن و دختر و فرزندانش با شورتک در بین حور و پری های کانادایی عین کرم میلولند و مثلاً  با اموال مردم به شهوت رانی و عیش و نوش می پردازند.

دریک کلام الان وقت وقت توبه سیاسی و دینی و مدیریتی است خدا کند همه قدر این مردم صبور و نجیب و فهیم را بدانیم. 

اگر همه از خواب غفلت بیدار نشویم کشور طعمه قدرتهای بزرگ مانند روسیه و چین و آمریکا و غیره خواهد شد. این را صدهها بار در نامه نگاری و تحلیل های خود به مسئولان یادآور شدم و خوشحالم امروز در بیانات مقام معظم رهبری بود که حواسمان جمع نباشد دشمنان بفکر تسخیر ایران اسلامی می افتند همانگونه که در گذشته هم تلاش کردند اما با مقاومت مردم شکست خوردند( نقل به مضمون و برداشت کلی).

عزیزان در هفته آینده تلاش کنیم یکدیگر را قانع کنیم تا اکثریت معنا دار صاحبان رای در انتخابات شرکت کنند و چه آقای پزشکیان و چه آقای جلیلی رئیس جمهور شود باید یادش باشد که سی هفت میلیون نفر در دور اول پای صندوق رای گیری نیامدند.

عدم شرکت سی و هفت میلیون نفر در انتخابات دیروز احتمالا باعث شادی و هلهله دولتهای شده که چشم طمع به این سرزمین مقدس داشته و دارند. انشاالله هفته آینده بالای پنجاه میلیون در انتخابات شرکت کنند. انشاالله.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد