سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

آیا پزشکیان ترور خواهد شد ؟!

آیا ترور پزشکیان در راه است؟!.
زمین و زمان دست بدست هم داد تا صدر تا ذیل نظام به واقعی بودن خطرات داخلی و خارجی که سال‌ها در باره آن  هم بنده و هم دیگران هشدار میدادیم پی ببرند.
الف ؛ شرایط کشور:
خزانه خالی، گروههای خارجی فلسطینی، لبنانی، سوری و یمنی تشنه حمایت و پول ما  و  آن طرف داستان اکثریت مردم ایران که سرخورده،  ناراضی، گرسنه و در مانده از بیکاری،  خود و فرزندانشان که همه یا بخش عمده آنها مجرد و سربار خانواده هستند و در هنگامه ای که تقریبا هرروز خبر اختلاس و رانتخواری و دزدی بزرگی را بشنوند که برخی مسئول نماهای جمهوری اسلامی ایران راسا و یا با همکاری باندهای مافیایی رقم می زنند و حضور بخش اعظم جمعیت افغانستان بعنوان مهاجر در ایران که موجودیت، امنیت و سلامتی  آنها را  با فاجعه روبرو ساخته است و در بعد خارجی کشور های غربی و عربی و اسراییل و کشورهای همسایه ای که هرکدام در خفا  بدلایل مختلف و گاه خاص خودشان نه تنها بدنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران که بدنبال نابودی ایران و ایرانی و تجزیه آن هستند همه و همه سبب شد تا با سقوط هلیکوپتر حامل آیت الله رئیسی و هئیت همراه و شهادت آنها،  در نهایت با بر گزاری انتخابات فردی از معدود افراد سالمی که مورد احترام مردم ایران بود بنام پزشکیان بعنوان رئیس جمهور انتخاب شد.
ب؛ وضعیت کشور در آینده پیش رو:

بنظر تخصصی بنده و تجربه کلان پژوهشی، پزشکیان و دولتی که تشکیل خواهد داد،  شاید آخرین فرصت برای نجات نظام جمهوری اسلامی و موجودیت کشور و دوری از جنگ و نزاع ویرانی باشد. آمارهای رسمی نشانگر عدم حضور اکثریت صاحبان حق رای در هر دو مرحله انتخابات بوده است‌و این یعنی نمود نارضایتی که باید زنگ هشدار را در مراکز تصمیم سازی کلان کشور بصدا در آورده باشد.اما شاهدیم که اقلیت پایداری و اعضای انجمن حجتیه  و غیره بدون توجه به شرایط حاضر کشور و منطقه و خطراتی که موجودیت ایران را با خطر جدی روبرو ساخته  بدنبال روشهای تخریبی بر علیه پزشکیان هستند. یکی او را در لشکر یزید میخواند و دیگری حکم منافقی او را صادر می کند و احتمالا امیدشان به گرفتن عدم کفایت او و برکناری اش در مجلس شورای اسلامی ایران از طریق استیضاح است.خدا کند نهایتاً قصدشان ترور پزشکیان نباشد و محو فیزیکی او نباشد.

پ؛ اقدامات رهبری و دفتر ایشان:

براستی تدبیر رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و   اعضای دفتر ایشان را باید ارج نهاد که شرایط حاضر را ایجاد نمود.
اقدامات رهبری و دفتر ایشان در اعلام نتیجه واقعی انتخابات و بعد از انتخاب پزشکیان در حمایت از او در جهت  کمک به ایجاد بستر لازم بمنظور  انجام تغییرات کنترل شده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره در کشور تا حد زیادی می تواند پزشکیان را یار ی رسانده و او و دولتش را مصونیت ببخشد اما قطعاً شرایط پایدار نخواهد بود بنظر بنده پزشکیان و دولت او تا حد بسیار زیادی خواهند توانست شرایط داخلی و خارجی کشور را بهبود بخشند بشرطی که کارشکنی‌های افراد تندرو و ترمز بریده عضو انجمن حجتیه و پایداری که بسیاری این دو را یکی میدانند اجازه به ثمر رساندن اقدامات کارساز را بدهد همه باید یادمان باشد اکثریت مردم بالای ۱۸ سال مخالف جدی شرایط حاضر هستند و رفتار نسنجیده پایداری ها و حجتیه ای ها می تواند آتش خشم مردم را به قیامی تبدیل کند که مانند سیلی همه را با خود ببرد و از ایران ویرانه ای بسازد که تا ابد قابل بازسازی و جبران فاجعه نباشد. انشالله که چنین نخواهد شد.به امید اینده روشن برای ایران و ایرانی . آمین.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

نامه الکترونیکی

نامه شما با موفقیت دریافت شد.

شماره نامه ۷۴۰۰۸۷۴۰۶۴۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد