سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

نامه خیلی مهم به ریاست جمهوری جناب آقای دکتر پزشکیان در باره اسراییل

بنام خدا
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
جناب دکتر پزشکیان 
ضمن تقدیم سلام و ادب و احترام
پیرو دو نامه اخیر اینجانب سعید شجاعی سعدی به فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب و همچنین به جناب سرلشکر باقری، موسوی و سلامی در باره لزوم خنثی سازی نقشه شوم نتانیاهو برای کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به یک جنگ بزرگ منطقه ای که با ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران که چند ساعت بعد از مراسم تحلیف حضرتعالی انجام گردید  توجه عاجل جنابعالی را به نکات زیر جلب مینمایم.

۱- در لزوم انجام عملیات انتقام جویانه ضد اسراییل شکی نیست اما آیا باید با فشار کاسیان تحریم و تندروهای داخلی که نه به جان مردم و نه به سفره و  معیشت فوق العاده خراب آنها بها می دهند باید دست به عملیاتی زد که باب میل نتانیاهو و ترامپ باشد و ایران و منطقه خاورمیانه را در جهت منافع روسیه و چین و باند نژادپرست و جنگ طلب ترامپ به آتش کشید. تحلیل بنده اینست که نتانیاهو حمله خون خواهانه ایران را فورا تبدیل به یک جنگ بزرگ منطقه خواهد کرد چرا که ادامه حیات سیاسی او و حزبش و پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در گرو راه انداختن این جنگ است. ترامپ شخصی است  ضد اسلام و جمهوری اسلامی ایران، برای نمونه اظهارات آتشین او ضد مسلمانان در انگلیس و خواندن کشور انگلیس تحت نام جمهوری اسلامی انگلیس اکنون موج حملات شدید نژادپرستان و متعصبین ضد مهاجران و مسلمانان را در انگلیس براه انداخته است. 

۲- آیا  بهتر نیست قبل از عملیات انتقام جویانه نظامی ابتدا جلسه سران کنفرانس اسلامی را برگزار کرد و ضمن ایجاد  یک جبهه  سیاسی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بر علیه اسراییل برای  محکومیت نقض حاکمیت ملی ایران  همچنین بر علیه اسراییل و شخص نتانیاهو  در دیوان لاهه برای نقص حاکمیت ملی ایران طرح شکایت کرد و در مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل متحد موضوع را به بحث گذاشت.
۳- اکنون که آمریکا و غرب بعلاوه کشورهای ثروتمند عربی بر اساس گزارشات رسانه های بین المللی  با ارسال پیام و یا اعزام نماینده و هیئت ویژه بصورت آشکار و محرمانه به ایران و یا با میانجیگری برخی کشورها حاضرند همه نوع امتیازات سیاسی و اقتصادی و برداشتن تحریمها و خارج کردن ایران ازلیست سیاه FATF  و غیره در مقابل کاهش ابعاد و یا انصراف ایران از پاسخ نظامی به عملیات وحشیانه ترور هنیه در تهران بدهند آیا بهتر نیست برای چند هفته حتی چند ماه عملیات نظامی ضد اسراییل را به تعویق انداخت  تا اولا اسراییل از لحاظ اقتصادی بشدت بدلیل آماده باش کامل همه نیروهایش و تعطیلی بخش های مختلف صنعتی و خدماتی برای  ترس از حملات ایران در فشار و تنگنای اقتصادی قرار گیرد و ثانیا نقشه مشترک نتانیاهو و ترامپ برای کشاندن پای ایران به یک جنگ بزرگ منطقه ای با خسارات غیر قابل تصور جانی و مالی برای ایرانی که مردمش در سخت ترین شرایط اقتصادی و نارضایتی  اکثریت بسر می برند را خنثی نمود. کاسیان تحریم و تندروهای داخلی بمانند نتانیاهو و ترامپ بدنبال جنگ هستند آیا باید به قیمت نابودی جمهوری اسلامی ایران و کشور به خواست آنها تن داد؟!.
 ۴- حضرتعالی قرار است حدود پنجاه روز دیگر بعنوان رئیس جمهور ایران در مجمع سالانه سازمان ملل متحد سخنرانی کنید و چند روز بعد نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار خواهد شد چرا نباید با بتاخیر انداختن عملیات نظامی انتقام جویانه ضد اسراییل به نتانیاهو و ترامپ فرصت سوی استفاده داد تا آنها از آن بتوانند برای پیروزی ترامپ و ماندن نتانیاهو در قدرت بهره ببرند. ترامپ هنوز انتخاب نشده رسماً اعلام کرده است ایران را به هر قیمت ممکن مهار خواهد جنابعالی بهتر از بنده می دانید که منظور از مهار ایران به هر قیمت ممکن چیست!.
در پایان ضمن تقدیم رونوشت دو نامه تقدیمی اینجانب محضر رهبر انقلاب و فرماندهان ارشد سپاه و ارتش از جنابعالی تقاضا دارم هرچه سریعتر کابینه خود را به مجلس جهت کسب رای اعتماد معرفی بفرمایید و برای رسیدن به توافق آتش بس در غزه و خروج اسراییل از آن و عودت مدیریت مجدد غزه به حماس توسط اسراییل از طریق کشورهای واسطه که خواست شهید هنیه و مبارزان حماس و غیره نیز بوده و است گام اساسی وموثر بردارید. روابط  با همه اعراب بویژه با عربستان و مصر و اردن در حال حاضر برای منافع و امنیت ملی ما از اهمیت بالایی برخوردار است ضمن تعیین سه سفیر توانمند برای این سه کشور همچنین از سران این سه کشور برای سفر به ایران دعوت بعمل بیاورید و به کشور آنها نیز در اولین فرصت ممکن سفر رسمی بفرمایید. با تشکر 
سعید شجاعی سعدی 
چهاردهم مرداد ۱۴۰۳ ، شیراز 
-----
بنام خدا 
ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جناب سرلشکر محمد باقری
فرمانده محترم کل ارتش جناب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جناب سرلشکر سلامی
ضمن تقدیم سلام و ادب و احترام 
پیرو نامه  مورخ یازدهم مرداد ۱۴۰۳اینجانب سعید شجاعی سعدی بعنوان یک پژوهشگر و تحلیلگر  شناخته شده و اینترنت محور دو حوزه فرهنگ و روابط بین الملل در باره پاسخ نظامی جمهوری اسلامی ایران به اسراییل به محضر فرمانده کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای  بدینوسیله ضمن تفدیم رونوشت نامه فوق از هر دو بزرگوار تقاضا دارم با توجه به مفاد آن نامه و طرح جنگ طلبانه نتانیاهو و افراطیون دولت اسراییل و گروه حامی آنها در آمریکا که بیشتر آنها در ستاد انتخاباتی ترامپ فعالند و بشدت برای کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به یک جنگ بزرگ منطقه‌ای در تلاشند و با تحریک احساسات ناسیونالیستی و نژاد پرستانه بوسیله بمباران تبلیغاتی بر اذهان دهها میلیون نفر از مردم آمریکا که مثلاً  اسلام و جمهوری اسلامی ایران را دشمن شماره یک خود و مانع هژمونی کامل آنها بر منطقه خاورمیانه و جهان می دانند و قصدشان از این کار علاوه بر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران همچنین بدنبال شکست خانم هریس و پیروزی ترامپ در انتخابات پاییز امسال آمریکا نیزهستند لذا، پیشنهاد می کنم اکنون که بر اساس گزارش رسانه های دنیا اسراییل و متحدان غربی آنها در آماده‌باش کامل هستند و تقریبا بیشتر فعالیتهای اقتصادی و صنعتی و خدماتی  و غیره دولت اسراییل از ترس حملات ایران کاهش شدیدی یافته است و گزارش رسانه ها حکایت از میلیاردها ضرر روزانه بر اقتصاد اسراییل و متحدانش بدلیل تعطیلی و کاهش فعالیتهای مختلف دارد مطلوب بنظر می رسدتا حمله به اسراییل را تا چند هفته و حتی چند ماه آینده به تعویق بیندازید و ضمن آن از طریق کانال‌های سیاسی به آمریکا و اسراییل پیام داده شود که تنها راه جلوگیری از حملات تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران خروج کامل و فوری و بدون شرط اسراییل از نواره غزه و سپردن مجدد مدیریت آن به حماس خواهد بود . همچنین از دولت اسراییل و شخص نتانیاهو در دادگاه لاهه بعنوان جنایتکار جنگی و اقدام ضد بشریت شکایت رسمی انجام گیرد. 
در این صورت اگر دولت اسراییل قبول نکند که از غزه خارج شود باز در افکار عمومی مردم جهان بویژه اسراییل که مردم در آنجا بر علیه عملکرد وحشیانه دولت اسراییل نه تنها بر علیه مردم غزه که بر علیه مردم خود اسراییل و اسرای جنگی اسراییل در غزه که جنگنده های اسرائیلی بدون کمترین رحمی هموطنان خود را بمباران کرده آند بیشتر و بیشتر مورد نفرت قرار خواهد گرفت و مانع پیروزی ترامپ نیز در آمریکا خواهد شد که هنوز انتخاب نشده خط و نشان جنگی و بر قراری تحریم‌ها ی کشنده ضد جمهوری اسلامی ایران کشیده و می کشد. پس مشاهده میفرمایید با اینکار بدون کمترین هزینه ای ایران اسلامی ضربات ویرانگرانه خود را به اسراییل و متحدانش وارد ساخته است و انتقام از اسراییل برای شهید کردن هنیه در تهران هم به نحو احسنت انجام گرفته و خواهد گرفت.زیاده عرضی نیست.
با احترام.
سعید شجاعی سعدی 
همراه، 09177152120
دوازده مرداد ۱۴۰۳ , شیراز 

###
تقدیم رونوشت نامه به رهبر و فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای 
+++

نامه مهم به رهبر در باره ترور شهید هنیه و ارایه یک پیشنهاد مهم:

بنام خدا 

ضمن تقدیم سلام و ادب و احترام اینجانب سعید شجاعی سعدی بعنوان یک پژوهشگر و تحلیلگر اینترنت محور فرهنگ و روابط بین المللی به استحضار می رسانم که بدنبال ترور جنایتکارانه اسماعیل هنیه توسط  دولت کودک اسراییل ،( رژیم اشغالگر صهیونیستی ), در تهران  بنظر می رسد اسراییل و حامیان آن عمدا و با نقشه قبلی ایشان را در تهران به شهادت رساندند. همه ناظران و تحلیلگران و مسئولان داخلی و خارجی و به احتمال زیاد شخص حضرتعالی با این تحلیل بنده موافق   باشید که موساد براحتی می توانست  شهید هنیه را در قطر و یا ترکیه و یا هر جای دیگری ترور نماید و انتخاب تهران آنهم  چند ساعت بعد از آغاز  رسمی کار دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور ایران برای ترور ایشان فقط و فقط برای وادار کردن جمهوری اسلامی ایران به حمله همه جانبه به اسراییل و کشورهای حامی او بوده است.در واقع نتانیاهو و دولت جنگ طلبش طرح کشاندن ایران به جنگ را طراحی نموده. و به اجرا گذاشتن. در اینکه بهر حال باید پاسخ وحشی‌گری و جنایت اسراییل در ترور هنیه در تهران با قاطعیت کامل داده شود سر سوزنی تردید نیست. نکته بنده در این است که پاسخ ما طوری نباشد که به خواست نتانیاهو و دولت جنگ طلبش  جامعه عمل بپوشاند. از ظواهر امر بویژه از دیروز چنین بر می آید اسراییل و آمریکا و انگلیس و دیگر اعضای ناتو به حمله تلافی جویانه ایران با دید شروع جنگ گسترده منطقه ای نگاه می کنند  از سوی دیگر با تعجب بسیار دیروز شاهد بودیم که آقای مدودف نخست وزیر و شخص دوم روسیه تنها راه پیش پای خاورمیانه را یک جنگ تمام عیار در روزهای آتی دانسته است . حضرتعالی بهتر از بنده در جریانید که روسیه برای نجات از منجلاب اوکراین و چین برای معامله با غرب بر سر تایوان و اختلافات مرزهای دریایی با کشورهای منطقه شرق آسیا عملا محتاج بروز یک جنگ بزرگ منطقه ای با شرکت  ایران اسلامی و طرفدازانش در خاورمیانه هستند  تا با به آتش کشیده شدن  و تخریب ایران و  کشورهای منطقه و وارد شدن تلفات انسانی بسیار سنگین آنها بتوانند با غرب به توافق برسند و منافع سیاسی ،امنیتی و اقتصادی و غیره خود را تامین نموده و از زیر فشار غرب دربیایند بی آنکه دلاری هزینه نموده باشند و قطره خونی از دماغ سربازان یا مردمشان ریخته شده باشد. لذا پیشنهاد می نمایم از طریق سازمان ملل و سفارتخانه سویس در تهران مهلتی به اسراییل داده شود تا نیروهایش را کامل از غزه خارج نموده و حضور مجدد حماس در سراسر غزه را برسمیت بشناسد . هم اکنون دولت اسرائیل توسط مردم اسراییل و کشورهای غربی برای خاتمه جنگ بی حاصل غزه و تن دادن به آتش بس و خروج از غزه تحت شدیدترین فشارهای ممکن است ‌ نباید اجازه داد او و دولت کودک کش با کشاندن ایران اسلامی به جنگ ویرانگر از زیر بار فشار مردمی در آید. و دولت روسیه و چین به خواست  نا مشروع خود برسند. 

با تقدیم احترام

سعید شجاعی سعدی 

یازدهم مرداد ۱۴۰۳, شیراز




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد