سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

خطر بزرگ برای موجودیت ایران و نظام جمهوری اسلامی!

نقشه نابودی نظام و ایران و ویرانی و کشتار مردم ایران و منطقه را کشیده اند بهوش باشیم!!!


رسانه های اسراییلی احتمالا بدستور نتانیاهو و یا موساد برای جلب حمایت هرچه بیشتر آمریکا و ناتو از اسراییل در جنگ احتمالی با سرعت تمام در حال خبر سازی هستند. 

از یک طرف ادعا می کنند روسیه چند واحد پدافند ضدهوایی و جنگ الکترونیکی به ایران داده است و از سوی دیگر می گویند پاکستان موشک شاهین با برد سه هزار کیلومتر را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داده است و صدهها خبر سازی دیگر .

روسیه و چین و نتانیاهو و ترامپ به معنی واقعی کلمه نیازمند جنگ بزرگ در خاورمیانه با شرکت جمهوری اسلامی ایران و گروههای جهادی وابسته به آن هستند تا به اهداف خود برسند.

اگر اخبار یک هفته اخیر را بدقت دنبال کرده باشیم درمی یابیم که همگی با اعلام زمان حمله ایران به اسراییل در واقع همان دام خطرناکی را برای ملت و نظام و امنیت و تمامیت ارضی ایران عزیز پهن کرده آند که برای پوتین باهوش پهن کردند و پوتین و روسیه را با همین روش به باطلاق پر تلفات و پر هزینه جنگ با اوکراین کشاندند.

تحلیل پژوهش محور بنده سعید شجاعی سعدی حکایت از آن دارد که پوتین اکنون احساس خطر جدی نموده که کارش در حمله به اوکراین یک اشتباه استراتژیک بوده که آمریکا و ناتو با تشویق غیر مستقیم او برای حمله به اوکراین هم اکنون روسیه را در آستانه ورشکستگی اقتصادی قرار داده است.

پوتین دریافته است که هرلحظه ممکن است با یک فیلم مردمی و یا یک کودتای نظامی و یا حمله همه جانبه ناتو مواجه گردد، لذا تنها راه چاره نجات خود  را در راه انداختن یک بزرگ منطقه ای با شرکت مستقیم جمهوری اسلامی ایران دیده است.

ایران اسلامی با اینهمه سابقه و دارا بودن یک رهبر فرزانه حتما فریب نقشه روسیه و چین و نتانیاهو و ترامپ را نمی خورد.

اقتصاد ایران همین الان در فشار شدید قرار دارد و معیشت اسفناک اکثریت مردم ایران تاب و تحمل یک جنگ را ندارد. تظاهرات اعتراضی سالهای اخیر اقشار تحت فشار معیشتی در ایران که بسرعت به اختشاشات گسترده با تخریب و تلفات پر هزینه برای کشور و نظام جمهوری اسلامی همراه بود را همه بیاد داریم.

مسئولان فرهیخته نظام جمهوری اسلامی ایران میدانند در صورت بروز یک جنگ منطقه ای روسیه و چین از پشت به ایران خنجر می زنند و همانگونه که متحدان قبلی خود را به غرب فروختند نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز به غرب خواهند فروخت. در این صورت نظام هم باید در جبهه‌های خارجی و هم با مردم بستوه آمده از فشار معیشتی مقابله کند.تبلیغات اکثر  شبکه های طرفدار نتانیاهو، ترامپ روسیه و چین بدنبال عملی شدن این نقشه مشترک ضد استقلال و تمامیت ارضی ایران و البته صد موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران است. این نکا ت مهمی است که سبب شده است دستکم تا این لحظه مسئولان محترم از پاسخ نظامی فوری به اسراییل خودداری نمایند. 

تحلیل های مبتنی بر پژوهش علمی خود را در سه نامه به مسئولان محترم نظام جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان ارشد نظامی تقدیم کرده ام که بنظر می رسد تاخیر  درعملیات انتقام جویانه تا این لحظه اگر صد دلیل داشته است حتما یکی از دلایل آن تقدیم سه نامه فوق به سران نظام و فرماندهان ارشد سپاه و ارتش بوده است. 

روزها و ماههای آینده تعیین کننده هستند. انشاالله که همه چیز بنفع و خیر کشور و مردم و نظام تمام شود و نه بنفع غرب و شرق.

شیراز، سعید شجاعی سعدی

۱۸ مرداد ۱۴۰۳


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد