سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher
سعید شجاعی سعدی،  Saeed Shojaei saadi

سعید شجاعی سعدی، Saeed Shojaei saadi

شاعر، نویسنده و پژوهشگر، Poet, Writer and Researcher

آیا جان مقام معظم رهبری در خطر است؟!

این مطلب در دفتر مقام معظم رهبری ثبت مجازی شده است.

دو مورد مهم حیاتی برای نظام و کشور ؛

تحلیل بنده سعید شجاعی سعدی اینست به دو مورد زیر توجه بایسته نشود نظام جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی،  موجودیت کشور و جان و مال مردم ایران بشدت به خطر می افتد:
مورد اول ؛ در این روزها نتانیاهو  نخست وزیر اسراییل بطور بسیار مشکوک نه تنها با اظهاراتش و تویت هایش به زبانهای مختلف منجمله فارسی در شبکه ایکس و غیره سعی ندارد جلو حملات احتمالی ایران به اسراییل را بگیرد بلکه مشتاقانه به روشهای مختلف چه در حرف و چه در عمل در تلاش است تا آتش خشم و کینه مسئولان جمهوری اسلامی ایران را شعله ور نگه دارد تا از حمله منصرف نشوند و حتما به اسراییل برای انتقام خون شهید هنیه اقدام به حمله نظامی گسترده نمایند.
تحلیل بنده اینست به احتمال زیاد او قصد دارد در پاسخ نظامی به حملات احتمالی جمهوری اسلامی به اسراییل، خدای ناکرده ضمن حمله به مراکز کشور  همچنین رهبران و مسئولان  جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر معظم انقلاب را ترور نماید.
هزار متاسفانه ترورهای قبلی دانشمندان و ترور شخص شهید هنیه که از بالاترین سطح حفاظتی ممکن برخوردار بوده است نشان از دارا بودن توان انجام چنین جنایتی بزرگ را دارد این مسئله وقتی اهمیتش دو چندان می شود که بیاد بیاوریم آقای محسن رضایی در اظهاراتی از نفوذ موساد به تمامی سطوح کشور سخن بمیان آورده است.
در این صورت خدای ناکرده ناگهان یک وضع غیر قابل کنترل و هرج و مرج بزرگی بوجود خواهد آمد که نه تنها جمهوری اسلامی که موجودیت ایران و جان و مال مردم و تمامیت ارضی و استقلال کشور بدلیل بروز تنشها و درگیری‌های داخلی و حملات احتمالی خارجی نابود می گردد. دو انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری اسلامی ایران نشان داد که متاسفانه بدلیل فساد برخی مسئولان و رانت خواری و اختلاس و سوی مدیریت اکثریت مردم بدلیل معیشت بسیار خراب و مسایل دیگر ناراضی هستند و هر لحظه امکان تکرار مسایل اعتراضی و اغتشاشات سالهای اخیر وجود دارد.
لذا بعنوان یک پژوهشگر و تحلیل گر و دلسوز توصیه می کنم مسئولان نظامی، سیاسی و امنیتی کشور به این نکته ای که حتما خودشان هم به آن فکر کرده و اشراف دارند توجه تام و تمام بنمایند.
مورد دوم؛
در روزهای اخیر ناتو سیاست مماشات و دوری از درگیری با روسیه را کنار گذاشته و بنابر اخبار رسانه ها  بنقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کرده اند که حدود دوازده هزار نفر سرباز و مزدور اوکراینی و ناتو به خاک اصلی روسیه حمله نموده و بخشهایی از آن را نیز تصرف نموده اند.
همین گزارشات رسانه ای حکایت از تصمیم ناتو و اوکراین برای حمله به خاک روسیه از نقاط و جبهه های دیگر دارد.
در چنین شرایطی عادت رئیس جمهور باهوش روسیه که ناخواسته تن به نقشه غرب داد و در دام آنها افتاد و به بهانه دفاع از روس زبانان اوکراینی به آن کشور حمله نمود و اکنون به گزارش رسانه های بین المللی اقتصاد  آن بشدت در حال فروپاشی است و موجب نارضایتی مردم روسیه گردیده لذا بدنبال کشاندن پای دیگر کشورها به جنگ با ناتو است تا هم روحیه مردم و ارتش  روسیه را بالا ببرد و هم شریک جرم برای خود بتراشد.
به مسئولان باهوش و محترم جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می نمایم بدلیل آنکه پوتین می بیند که در حال غرق شدن است و بعد از حدود سه سال جنگ نه تنها دست آوردی نداشته که خاک روسیه نیز مورد تجاوز جدی ناتو قرارگرفته است لذا به هر کس و چیزی دست می اندازد تا یا از غرق شدن خودش جلوگیری کند و یا دیگران را نیز با خود غرق نماید. به این دلایل توصیه موکد می نمایم شرایط موجود و روابط روسیه و ایران اسلامی در وضعیت فعلی بسیار موشکافانه مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد تا از موجودیت و منافع و امنیت ملی خود به نحو احسنت پاسداری گردد‌. و بی خود و بی جهت خود را درگیر جنگی ویرانگر با تلفات بسیار سنگین نکنیم بخصوص که اقتصاد ما بشدت ضعیف و معیشت مردم نیز در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد و تحمل فشار و صدمات بسیار بیشتر را ندارد‌.
سعید شجاعی سعدی
شیراز ، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

نامه شما با موفقیت دریافت شد.


شماره نامه ۶۰۰۴۹۰۹۶۹۶۴

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد